Enkäten UTAN mina svar!!!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Enkäten UTAN mina svar!!!

    Fyll i valda personliga saker om Dig själv som hänt

    För tio år sedan?

    För fem år sedan?

    För ett år sedan?

    För en månad sedan?

    För en vecka sedan?

    Igår?

    Idag?

    Imorgon?

  2. 1
    Enkäten UTAN mina svar!!! Fyll i valda personliga saker om Dig själv som hänt

    För tio år sedan?

    För fem år sedan?

    För ett år sedan?

    För en månad sedan?

    För en vecka sedan?

    Igår?

    Idag?

    Imorgon?

  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Charlottes svar

    Fyll i valda personliga saker om Dig själv som hänt

    För tio år sedan?

    vi börjar bygga vårt hus

    För fem år sedan?

    Paulina var 2 månader och jag jobbade för fullt...

    För ett år sedan?

    student, gravid och foglossning...

    För en månad sedan?

    sjöng jag i Vimmerby

    För en vecka sedan?

    myste jag med Isabelle på fm och med alla barnen på em...

    Igår?

    var jag i Trädgårdsföreningen med barnen som fick leka i sen stora lekparken, efter det var vi på Mc Donalds. De hade studiedag

    Idag?

    Har ag ringt massa samtal, 6-månaderskontroll nu på em på BVC, Musiklekis för P ikväll

    Imorgon?

    Ska jag på babysång för första gången med Isa :)
  4. 2
    Charlottes svar Fyll i valda personliga saker om Dig själv som hänt

    För tio år sedan?

    vi börjar bygga vårt hus

    För fem år sedan?

    Paulina var 2 månader och jag jobbade för fullt...

    För ett år sedan?

    student, gravid och foglossning...

    För en månad sedan?

    sjöng jag i Vimmerby

    För en vecka sedan?

    myste jag med Isabelle på fm och med alla barnen på em...

    Igår?

    var jag i Trädgårdsföreningen med barnen som fick leka i sen stora lekparken, efter det var vi på Mc Donalds. De hade studiedag

    Idag?

    Har ag ringt massa samtal, 6-månaderskontroll nu på em på BVC, Musiklekis för P ikväll

    Imorgon?

    Ska jag på babysång för första gången med Isa :)
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Marie

    För tio år sedan?
    Bodde jag i Versailles!

    För fem år sedan?
    Var livet ganska tungt, relationsmässigt

    För ett år sedan?
    Var det uppsägningar på jobbet men jag klarade mig, igen!

    För en månad sedan?
    Var vi på landet i fina vädret!

    För en vecka sedan?
    Lunchade jag med Åsa =O)

    Igår?
    Måndag o jag lämnade iväg Johanna till P.
    Shoppade lite julklappar på em faktiskt!

    Idag?
    Bm-besök m glukosbelastning m bra resultat! Stor bebis dock....vi får se hur storleken ökar framöver!

    Imorgon?
    Onsdag och det är jobb 9-15 och sen får vi se om det kan bli en fika =O)
  6. 3
    Marie För tio år sedan?
    Bodde jag i Versailles!

    För fem år sedan?
    Var livet ganska tungt, relationsmässigt

    För ett år sedan?
    Var det uppsägningar på jobbet men jag klarade mig, igen!

    För en månad sedan?
    Var vi på landet i fina vädret!

    För en vecka sedan?
    Lunchade jag med Åsa =O)

    Igår?
    Måndag o jag lämnade iväg Johanna till P.
    Shoppade lite julklappar på em faktiskt!

    Idag?
    Bm-besök m glukosbelastning m bra resultat! Stor bebis dock....vi får se hur storleken ökar framöver!

    Imorgon?
    Onsdag och det är jobb 9-15 och sen får vi se om det kan bli en fika =O)
  7. Medlem sedan
    Oct 1998
    #4

    Lena svarar:

    För tio år sedan?
    *väntade jag världens finaste tjej...fast det visste jag ju inte då..utan då var jag \"bara\" gravid för första gången.

    För fem år sedan?
    *började jag på lärarhögskolan för att läsa till förskollärare.

    För ett år sedan?
    *hade jag just börjat jobba på mitt första jobb som förskollärare för en sexårsklass.

    För en månad sedan?
    *kände jag att jag började komma in riktigt bra i mitt nya arbete på en montessoriförskola.

    För en vecka sedan?
    *var jag på föräldramöte på min yngstas förskola där jag råkade bli invald i föräldrarådet..-)

    Igår?
    *var jag ambitiös och efter middagen lagade jag både köttfärslimpa och lasagne att ha till middagar i veckan då vi är hemma sent.

    Idag?
    *bakar vi häxfingrar och bajskorvar här som ska frysas till halloweenfesten nästnästa helg.

    Imorgon?
    *är det dan före barnbidrag vilket min plånbok är oerhört glad över. :-))
  8. 4
    Lena svarar: För tio år sedan?
    *väntade jag världens finaste tjej...fast det visste jag ju inte då..utan då var jag \"bara\" gravid för första gången.

    För fem år sedan?
    *började jag på lärarhögskolan för att läsa till förskollärare.

    För ett år sedan?
    *hade jag just börjat jobba på mitt första jobb som förskollärare för en sexårsklass.

    För en månad sedan?
    *kände jag att jag började komma in riktigt bra i mitt nya arbete på en montessoriförskola.

    För en vecka sedan?
    *var jag på föräldramöte på min yngstas förskola där jag råkade bli invald i föräldrarådet..-)

    Igår?
    *var jag ambitiös och efter middagen lagade jag både köttfärslimpa och lasagne att ha till middagar i veckan då vi är hemma sent.

    Idag?
    *bakar vi häxfingrar och bajskorvar här som ska frysas till halloweenfesten nästnästa helg.

    Imorgon?
    *är det dan före barnbidrag vilket min plånbok är oerhört glad över. :-))
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Krister svarar

    För tio år sedan?
    * Pluggade jag juridik. Emmas mamma och jag hade flyttat till Malmö tidigare under året och köpt Pelleplutt (hunden) i slutet av juli.

    För fem år sedan?
    * Bråkade vi om Emmas boende :(

    För ett år sedan?
    * Var jag hos min älskling :) Jag åkte till USA dagen efter.

    För en månad sedan?
    * Har jag för mig att Emma och jag var i Ystad.

    För en vecka sedan?
    * Jobbade jag som vanligt

    Igår?
    * Blev jag orolig att godbitens Skåneresa kanske skulle bli inställd (men det ordnade sig)

    Idag?
    * Satte jag ihop två applikationer i QlikView (datainsamlings- och jämförelseprogram) som jag blev väldigt nöjd med

    Imorgon?
    * Har vi månadsträff på jobbet. Då får jag förhoppningsvis reda på om jag ska flytta från administrationen till marknadsavdelningen.
  10. 5
    Krister svarar För tio år sedan?
    * Pluggade jag juridik. Emmas mamma och jag hade flyttat till Malmö tidigare under året och köpt Pelleplutt (hunden) i slutet av juli.

    För fem år sedan?
    * Bråkade vi om Emmas boende :(

    För ett år sedan?
    * Var jag hos min älskling :) Jag åkte till USA dagen efter.

    För en månad sedan?
    * Har jag för mig att Emma och jag var i Ystad.

    För en vecka sedan?
    * Jobbade jag som vanligt

    Igår?
    * Blev jag orolig att godbitens Skåneresa kanske skulle bli inställd (men det ordnade sig)

    Idag?
    * Satte jag ihop två applikationer i QlikView (datainsamlings- och jämförelseprogram) som jag blev väldigt nöjd med

    Imorgon?
    * Har vi månadsträff på jobbet. Då får jag förhoppningsvis reda på om jag ska flytta från administrationen till marknadsavdelningen.
  11. Ronny
    #6

    Ronny svarar.

    För tio år sedan?
    **Världens lyckligaste pappa föräldraledig.
    För fem år sedan?
    **Världens olyckligaste pappa :-( Det är precis fem år sen om en vecka. (usch)
    För ett år sedan?
    **Allt ser ut att ordna sig med bostad och 1:a hands kontrakt

    För en månad sedan?
    **Inser att jag måste söka extra jobb för att gå runt.
    För en vecka sedan?
    Syrran fyller 40. Tjossan!
    Igår?
    **Tränade aerobox, hårt pass och de kändes bra
    Idag?
    **Personalmöte, gotlandsbesök, fackmöte, singelmingelträff och innebandy träning inom loppet av några timmar så..
    Imorgon?
    **Träslöjd!
  12. 6
    Ronny svarar. För tio år sedan?
    **Världens lyckligaste pappa föräldraledig.
    För fem år sedan?
    **Världens olyckligaste pappa :-( Det är precis fem år sen om en vecka. (usch)
    För ett år sedan?
    **Allt ser ut att ordna sig med bostad och 1:a hands kontrakt

    För en månad sedan?
    **Inser att jag måste söka extra jobb för att gå runt.
    För en vecka sedan?
    Syrran fyller 40. Tjossan!
    Igår?
    **Tränade aerobox, hårt pass och de kändes bra
    Idag?
    **Personalmöte, gotlandsbesök, fackmöte, singelmingelträff och innebandy träning inom loppet av några timmar så..
    Imorgon?
    **Träslöjd!
  13. Medlem sedan
    Sep 1998
    #7

    Dethär var en rolig enkät!

    För tio år sedan?
    Jag och Fredrik hade nyligen blivit sambos och jag hade hunnit jobba knappt 2 månader på mitt första fritidspedagogjobb. Restid 1 timma och 45 minuter enkel väg (exl. gångavståndet mellan hemmet - pendeltåget och tunnelbanan - jobbet). Hann läsa mycket böcker på den tiden. :-)

    För fem år sedan?
    Var föräldraledig med lillebror Ludvig och var hemma med båda barnen. Härlig och harmonisk höst efter ganska kaotisk sommar.

    För ett år sedan?
    Fredrik var nyvarslad från jobbet och vi visste ännu inte att det skulle ordna sig med nytt jobb ganska snabbt. Min kollega var sjuk så jag fick dra ett tungt lass. Hu, tung höst.

    För en månad sedan?
    ...ungefär fick jag reda på att jag äntligen får fast tjänst efter över 2 års vikande på nuvarande jobbet.

    För en vecka sedan?
    Musikvecka på jobbet. Tisdagen var planerings och rastvaktsdag för min del. Övriga veckan musiserades det på korsen och tvären.

    Igår?
    Hemma med förskyld lillebror. Tog det jääättelugnt!

    Idag?
    Hemma nästan hela dagen med lillebror. Tvättade och städade lite. Jobbade sista 2 timmarna efter att Fredrik kommit hem och löst av mig.

    Imorgon?
    Jobbar vanlig dag till 15. Hem och fortsätta med tvätten.
  14. 7
    Dethär var en rolig enkät! För tio år sedan?
    Jag och Fredrik hade nyligen blivit sambos och jag hade hunnit jobba knappt 2 månader på mitt första fritidspedagogjobb. Restid 1 timma och 45 minuter enkel väg (exl. gångavståndet mellan hemmet - pendeltåget och tunnelbanan - jobbet). Hann läsa mycket böcker på den tiden. :-)

    För fem år sedan?
    Var föräldraledig med lillebror Ludvig och var hemma med båda barnen. Härlig och harmonisk höst efter ganska kaotisk sommar.

    För ett år sedan?
    Fredrik var nyvarslad från jobbet och vi visste ännu inte att det skulle ordna sig med nytt jobb ganska snabbt. Min kollega var sjuk så jag fick dra ett tungt lass. Hu, tung höst.

    För en månad sedan?
    ...ungefär fick jag reda på att jag äntligen får fast tjänst efter över 2 års vikande på nuvarande jobbet.

    För en vecka sedan?
    Musikvecka på jobbet. Tisdagen var planerings och rastvaktsdag för min del. Övriga veckan musiserades det på korsen och tvären.

    Igår?
    Hemma med förskyld lillebror. Tog det jääättelugnt!

    Idag?
    Hemma nästan hela dagen med lillebror. Tvättade och städade lite. Jobbade sista 2 timmarna efter att Fredrik kommit hem och löst av mig.

    Imorgon?
    Jobbar vanlig dag till 15. Hem och fortsätta med tvätten.
  15. ulmerkott springer
    #8

    ulmerkott svarar

    För tio år sedan började dom tyngsta åren i mitt liv.
    Det året fick jag mitt andra missfall på rad, det skulle bli totalt fem innan Kalle föddes. Samma år fick min pappa cancer och dog. Mina barn var 7 och 3 år gamla.

    För fem år sedan kom väl reaktionen efter allt som hänt och den svåra skållningsolyckan som Kalle hade råkat ut för 1,5 år tidigare. Det var väldigt tungt och jag gick sjukskriven några månader det här året. Det var ett år av eftertänksamhet kan man säga.

    För ett år sedan var det en mysig höst och massor av svampplockning om jag minns rätt. Jag hade börjat jobba mer och mer hemifrån och trivdes väldigt bra med jobbet.

    För en månad sedan var jag på en stor fest för alla gamla studenter på mittuniversitetets journalistutbildningar. Det var jättekul att träffa folk som jag inte sett på 20 år :-)

    För en vecka sedan. T´ja, närminnet ni vet. Jo, vi var och vaccinerade oss mot gulsot hela familjen.

    Igår var jag på reportageresa hela dagen. Någon körde på min bil när jag stod parkerad.

    Idag har jag varit hos polisen och anmält skadan och ringt försäkringsbolagen. Och så har jag rapporterat direkt från en dramatisk brand i min stad där gamla och handikappade evakuerades. Och NU ska jag rusa iväg på ett möte på mellansonens skola.
    Hej då!

    Imorgon?



    Svara på inlägg
  16. 8
    ulmerkott svarar För tio år sedan började dom tyngsta åren i mitt liv.
    Det året fick jag mitt andra missfall på rad, det skulle bli totalt fem innan Kalle föddes. Samma år fick min pappa cancer och dog. Mina barn var 7 och 3 år gamla.

    För fem år sedan kom väl reaktionen efter allt som hänt och den svåra skållningsolyckan som Kalle hade råkat ut för 1,5 år tidigare. Det var väldigt tungt och jag gick sjukskriven några månader det här året. Det var ett år av eftertänksamhet kan man säga.

    För ett år sedan var det en mysig höst och massor av svampplockning om jag minns rätt. Jag hade börjat jobba mer och mer hemifrån och trivdes väldigt bra med jobbet.

    För en månad sedan var jag på en stor fest för alla gamla studenter på mittuniversitetets journalistutbildningar. Det var jättekul att träffa folk som jag inte sett på 20 år :-)

    För en vecka sedan. T´ja, närminnet ni vet. Jo, vi var och vaccinerade oss mot gulsot hela familjen.

    Igår var jag på reportageresa hela dagen. Någon körde på min bil när jag stod parkerad.

    Idag har jag varit hos polisen och anmält skadan och ringt försäkringsbolagen. Och så har jag rapporterat direkt från en dramatisk brand i min stad där gamla och handikappade evakuerades. Och NU ska jag rusa iväg på ett möte på mellansonens skola.
    Hej då!

    Imorgon?



    Svara på inlägg
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9

    Saras svar

    För tio år sedan?
    S: Jag hade nyligen börjat på mitt första jobb. Pendlade. Jobbade på samma ställe som nu, fast jag har haft andra jobb emellan.
    För fem år sedan?
    S: Bodde vi i Danmark. Hugo gick på danskt dagis, jag jobbade.
    För ett år sedan?
    S: Jobbade; samarbete med Portugal. Vendla hade just börjat på dagis. Min man var sliten efter att ha varit föräldraledig, och ville ogärna ha hand om barnen *litet tungt*
    För en månad sedan?
    S: tja, det var väl som nu...
    För en vecka sedan?
    S: barnen hade nyligen varit sjuka, men var första dagen på skola/dagis
    Igår?
    S: jobbade litet; var med Vendla på hörselkontoll; åkte och handlade
    Idag?
    S: försöker jag göra allt som jag \"borde\" göra resten av veckan, f.f.a. på jobbet men även hemma
    Imorgon?
    S: åker vi till Rom
  18. 9
    Saras svar För tio år sedan?
    S: Jag hade nyligen börjat på mitt första jobb. Pendlade. Jobbade på samma ställe som nu, fast jag har haft andra jobb emellan.
    För fem år sedan?
    S: Bodde vi i Danmark. Hugo gick på danskt dagis, jag jobbade.
    För ett år sedan?
    S: Jobbade; samarbete med Portugal. Vendla hade just börjat på dagis. Min man var sliten efter att ha varit föräldraledig, och ville ogärna ha hand om barnen *litet tungt*
    För en månad sedan?
    S: tja, det var väl som nu...
    För en vecka sedan?
    S: barnen hade nyligen varit sjuka, men var första dagen på skola/dagis
    Igår?
    S: jobbade litet; var med Vendla på hörselkontoll; åkte och handlade
    Idag?
    S: försöker jag göra allt som jag \"borde\" göra resten av veckan, f.f.a. på jobbet men även hemma
    Imorgon?
    S: åker vi till Rom
  19. Lapplandtjejen m anton & twin bf 13/12
    #10

    mina svar

    För tio år sedan?
    var jag blott 18 år...

    För fem år sedan? bodde jag i lägenhet i en tvåa.

    För ett år sedan? funderar.... hmmm ja jag jobbade på operation då ja.

    För en månad sedan? föll den första snön här i Gällka den 9 sept men det försvann ju såklart på en gång.

    För en vecka sedan? var jag i v 31.

    Igår? låg jag inne på bb hade smdr i tis, om du vill veta mer kolla på ank dec under mitt nick

    Idag? fick jag komma hem sköööönt

    Imorgon? Kanske vi åker till Kiruna en snabbis, hälsar på och tar en lugn promenad på stan.
  20. 10
    mina svar För tio år sedan?
    var jag blott 18 år...

    För fem år sedan? bodde jag i lägenhet i en tvåa.

    För ett år sedan? funderar.... hmmm ja jag jobbade på operation då ja.

    För en månad sedan? föll den första snön här i Gällka den 9 sept men det försvann ju såklart på en gång.

    För en vecka sedan? var jag i v 31.

    Igår? låg jag inne på bb hade smdr i tis, om du vill veta mer kolla på ank dec under mitt nick

    Idag? fick jag komma hem sköööönt

    Imorgon? Kanske vi åker till Kiruna en snabbis, hälsar på och tar en lugn promenad på stan.
  21. Lena
    #11

    Lenas svar

    För tio år sedan?
    Bodde ihop med min man i en liten tvåa i Birkastan i Sthlm. Var nygravid med K, fast det visste jag inte då. Åkte till Thailand och drack en del öl, men hon blev bra ändå!

    För fem år sedan?
    Jobbade och slet på mitt dåvarande jobb på ett bokförlag, trivdes jättebra med kollegorna men inte med jobbet.

    För ett år sedan?
    MInns inget speciellt utom allt snärj för att få Familjen AB att gå ihop.

    För en månad sedan?
    Var ute med några kompisar, vi firade min 40-årsdag!

    För en vecka sedan?
    Jobbade för länge trots att jag hade lovat mig själv att gå efter lunch. Mannen borta på älgjakt.

    Igår?
    Harmoni hemma, O älskar sin fotboll, K sitt piano.

    Idag?
    SKa mysa med K och marsvinen hemma. de andra ute på äventyr.

    Imorgon?
    Det ska bli pissväder så jag planerar att ha en bak- och pysseldag med kidsen.
  22. 11
    Lenas svar För tio år sedan?
    Bodde ihop med min man i en liten tvåa i Birkastan i Sthlm. Var nygravid med K, fast det visste jag inte då. Åkte till Thailand och drack en del öl, men hon blev bra ändå!

    För fem år sedan?
    Jobbade och slet på mitt dåvarande jobb på ett bokförlag, trivdes jättebra med kollegorna men inte med jobbet.

    För ett år sedan?
    MInns inget speciellt utom allt snärj för att få Familjen AB att gå ihop.

    För en månad sedan?
    Var ute med några kompisar, vi firade min 40-årsdag!

    För en vecka sedan?
    Jobbade för länge trots att jag hade lovat mig själv att gå efter lunch. Mannen borta på älgjakt.

    Igår?
    Harmoni hemma, O älskar sin fotboll, K sitt piano.

    Idag?
    SKa mysa med K och marsvinen hemma. de andra ute på äventyr.

    Imorgon?
    Det ska bli pissväder så jag planerar att ha en bak- och pysseldag med kidsen.
  23. Helena,Bettan
    #12

    Mina svar

    För tio år sedan
    1995? Vi flyttade till Östersund efter att ha bott i en liten skogsby:-))
    För fem år sedan?
    Var föräldraledig med Bettan
    För ett år sedan?
    Började nytt jobb
    För en månad sedan?
    Vinkade av P-M som åkte till Sydafrika
    För en vecka sedan?
    hade mina föräldrar varit här ett par dagar
    Igår?
    Vinkade jag av mina föräldrar
    Idag?
    Två barn på kalas, ett barn hos syrran så jag bara slöar och sköter om mig själv:-))
    Imorgon? Så lite som möjligt,för att spara på humör och krafter.Jag har blivit sjukskriven på grund av graviditeten så nu tar jag det så lugnt som det bara går.
  24. 12
    Mina svar För tio år sedan
    1995? Vi flyttade till Östersund efter att ha bott i en liten skogsby:-))
    För fem år sedan?
    Var föräldraledig med Bettan
    För ett år sedan?
    Började nytt jobb
    För en månad sedan?
    Vinkade av P-M som åkte till Sydafrika
    För en vecka sedan?
    hade mina föräldrar varit här ett par dagar
    Igår?
    Vinkade jag av mina föräldrar
    Idag?
    Två barn på kalas, ett barn hos syrran så jag bara slöar och sköter om mig själv:-))
    Imorgon? Så lite som möjligt,för att spara på humör och krafter.Jag har blivit sjukskriven på grund av graviditeten så nu tar jag det så lugnt som det bara går.
  25. Medlem sedan
    Jun 1998
    #13

    Linda svarar

    Ojdå, med min småbebishjärna ska jag fylla i en sån här grej, ok då kör vi:

    För tio år sedan?
    Oktober - november 1995, jaa vad sjutton hände då? Det jag mest minns är att jag sökte praktikplats som mest då och att vi nog i den vevan fått klart för oss att min högt älskade mormor inte skulle överleva sin cancer och att vi fick avliva vår älskade vovve Felix. Inget kul alls mao.

    För fem år sedan?
    Oktober- November 2000 är lika illa ställt med minnet, eller förresten, jag sökte aktivt ta mig från mitt vikariat på ett IT-företag och Oscar gick på ett montessoridagis, hepp.

    För ett år sedan?
    Ja ojdå, vad gjorde jag för ett år sedan?? Jobbade och Oscar hade det stentufft på förskolan.

    För en månad sedan?
    Hi, hi, började få tentaångest och tyckte att tiden hemma med vårt nya lilla liv går alltför fort.

    För en vecka sedan?
    Hade rejäl tentaångest eftersom jag skrev eländet i måndags. \"Firade\" med att åka till Ullared dagen efter för att ekipera min snabbväxande son. Han har på ca 2,5 månad vuxit 4 cm vad sjutton händer??

    Igår?
    Var hemma med Saga och hade min kompis Ulle på besök som tappert försökte hjälpa mig att äta upp alla kakor som jag köpt i Ullared :o)
    Det gick inget vidare, vi mådde illa efter fyra kakor var...

    Idag?
    Är jag hemma med min dunderförkylda lilla tjej, ska laga kålpudding och ta hand om tvätten och disken.

    Imorgon?
    Är det föräldragruppsträff om inte Saga fortfarande är supersnorig för då får hon och jag vara hemma och då ska jag skriva på vår inlämningsuppgift som ska vara klar nästa tisdag.
  26. 13
    Linda svarar Ojdå, med min småbebishjärna ska jag fylla i en sån här grej, ok då kör vi:

    För tio år sedan?
    Oktober - november 1995, jaa vad sjutton hände då? Det jag mest minns är att jag sökte praktikplats som mest då och att vi nog i den vevan fått klart för oss att min högt älskade mormor inte skulle överleva sin cancer och att vi fick avliva vår älskade vovve Felix. Inget kul alls mao.

    För fem år sedan?
    Oktober- November 2000 är lika illa ställt med minnet, eller förresten, jag sökte aktivt ta mig från mitt vikariat på ett IT-företag och Oscar gick på ett montessoridagis, hepp.

    För ett år sedan?
    Ja ojdå, vad gjorde jag för ett år sedan?? Jobbade och Oscar hade det stentufft på förskolan.

    För en månad sedan?
    Hi, hi, började få tentaångest och tyckte att tiden hemma med vårt nya lilla liv går alltför fort.

    För en vecka sedan?
    Hade rejäl tentaångest eftersom jag skrev eländet i måndags. \"Firade\" med att åka till Ullared dagen efter för att ekipera min snabbväxande son. Han har på ca 2,5 månad vuxit 4 cm vad sjutton händer??

    Igår?
    Var hemma med Saga och hade min kompis Ulle på besök som tappert försökte hjälpa mig att äta upp alla kakor som jag köpt i Ullared :o)
    Det gick inget vidare, vi mådde illa efter fyra kakor var...

    Idag?
    Är jag hemma med min dunderförkylda lilla tjej, ska laga kålpudding och ta hand om tvätten och disken.

    Imorgon?
    Är det föräldragruppsträff om inte Saga fortfarande är supersnorig för då får hon och jag vara hemma och då ska jag skriva på vår inlämningsuppgift som ska vara klar nästa tisdag.

Liknande trådar

  1. mina svar på enkäten
    By skånetösen in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 12:31
  2. Enkäten utan omdöme
    By Gnagarn in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 15:38
  3. mina svar på enkäten
    By maddan in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 09:41
  4. mina svar på enkäten nedan
    By maddan in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 11:57
  5. svar på enkäten
    By smultron in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 10:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar