kondom?
Kropp & hälsa
  1. ingen signatur idag
    #1

    kondom?

    är det någon här som använder bara kondom som prevetivmedel? Vi har två barn, och jag har provat p-piller som ej fungerade, är så känslig för alla hormoner, därför satte jag in kopparspiral efter andra barnet, men nu känns det som att jag inte kan leva med den heller..Jag har mens i två veckor! sen efter det en vecka rikliga flytingar, plus att jag har nästan hela tiden ont i magen, osv. Så det enda som finns kvar är kondom...ojoj jagvet inte vad jag ska göra...jag vill ju må bra! med ändå inte riskera att få barn igen (inte just nu iallafall:))
  2. 1
    kondom? är det någon här som använder bara kondom som prevetivmedel? Vi har två barn, och jag har provat p-piller som ej fungerade, är så känslig för alla hormoner, därför satte jag in kopparspiral efter andra barnet, men nu känns det som att jag inte kan leva med den heller..Jag har mens i två veckor! sen efter det en vecka rikliga flytingar, plus att jag har nästan hela tiden ont i magen, osv. Så det enda som finns kvar är kondom...ojoj jagvet inte vad jag ska göra...jag vill ju må bra! med ändå inte riskera att få barn igen (inte just nu iallafall:))
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Men...

    pessar då?
  4. 2
    Men... pessar då?
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Fel...

    signatur ju! Missade att kompisen varit här...
  6. 3
    Fel... signatur ju! Missade att kompisen varit här...
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Cyklo-F.... provat??

    Det finns tabletter att äta för att minska mensen, receptfritt på apoteket!

    de är superbra!
  8. 4
    Cyklo-F.... provat?? Det finns tabletter att äta för att minska mensen, receptfritt på apoteket!

    de är superbra!
  9. mandelblomman
    #5

    pessar kanske

    ett lite bortglömt preventivmedel som vid rätt användande faktiskt är rikitgt bra!
  10. 5
    pessar kanske ett lite bortglömt preventivmedel som vid rätt användande faktiskt är rikitgt bra!
  11. törnrosa
    #6

    jag...

    ...eller snarare vi förstås använder bara kondom. Jag tål inget annat, förutom pessar, men jag kan aldrig lära mig hur man känner att den sitter rätt. Så vi kör på med kondomerna.
  12. 6
    jag... ...eller snarare vi förstås använder bara kondom. Jag tål inget annat, förutom pessar, men jag kan aldrig lära mig hur man känner att den sitter rätt. Så vi kör på med kondomerna.
  13. Nissa, R-02 och M-04
    #7

    Japp!

    Vi hade enbart kondom som skydd i många år, just pga att jag inte klarar av hormonella preventivmedel. Jag har dessutom haft jobbiga graviditeter, så det blev streilisation efter andra barnet och det har jag inte ångrat. Men man måste vara SÄKER på att man verkligen vill det!

    Har du provat menskopp? Det kan göra det mer uthärdligt att ha riklig mens, även om det inte hjälper mot mensvärken.
  14. 7
    Japp! Vi hade enbart kondom som skydd i många år, just pga att jag inte klarar av hormonella preventivmedel. Jag har dessutom haft jobbiga graviditeter, så det blev streilisation efter andra barnet och det har jag inte ångrat. Men man måste vara SÄKER på att man verkligen vill det!

    Har du provat menskopp? Det kan göra det mer uthärdligt att ha riklig mens, även om det inte hjälper mot mensvärken.

Liknande trådar

  1. Kondom
    By minica in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 19:03
  2. Kondom?
    By Js mamma in forum Tonåringar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 15:52
  3. det här med kondom..
    By Ellen _ _ _ in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 15:55
  4. kondom
    By hemlig! in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 09:53
  5. KONDOM ;KONDOM; KONDOM..
    By Lite ledsen in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar