ang middagssömn
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    ang middagssömn

    Måste få gnälla av mig lite. Elliott som helst ville sova 3 timmar varje dag och som jag var tvungen att väcka vill helt plötsligt inte sova på dagarna. Tredje dagen idag. Fast han är jättelätt att lägga i sängen kl:13 varje dag. Vill helst då ha bilar och böcker sedan så sitter han där och leker och pratar tills jag tar upp honom. Tycker att så länge han är nöjd så får han vara. Jag är ju gravid och behöver så väl den där vilan på dagarna. Är det slut på friden nu????????
  2. 1
    ang middagssömn Måste få gnälla av mig lite. Elliott som helst ville sova 3 timmar varje dag och som jag var tvungen att väcka vill helt plötsligt inte sova på dagarna. Tredje dagen idag. Fast han är jättelätt att lägga i sängen kl:13 varje dag. Vill helst då ha bilar och böcker sedan så sitter han där och leker och pratar tills jag tar upp honom. Tycker att så länge han är nöjd så får han vara. Jag är ju gravid och behöver så väl den där vilan på dagarna. Är det slut på friden nu????????
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Det är nog det ja...

    Det verkar inte som om han behöver sova mer. :S Men kan inte du passa på att vila medan han leker då? En madrass på golvet bredvid honom?
  4. 2
    Det är nog det ja... Det verkar inte som om han behöver sova mer. :S Men kan inte du passa på att vila medan han leker då? En madrass på golvet bredvid honom?

Liknande trådar

  1. Middagssömn...
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 19:14
  2. Middagssömn?
    By anonymt namn in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 23:12
  3. Hur mycket middagssömn för 1½ åring?
    By Iza1 in forum Sömn – barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 05:51
  4. Fotobok o middagssömn
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 05:27
  5. Dags att sluta med middagssömn?
    By A m Melvin och Ville in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 08:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar