Kläder vid fotografering
_02 Vårbarn
  1. Elise med två
    #1

    Kläder vid fotografering

    Jag undrar vad era treåringar hade/ska ha på sig under höstens förskolefotografering?

  2. 1
    Kläder vid fotografering Jag undrar vad era treåringar hade/ska ha på sig under höstens förskolefotografering?

  3. Anonym
    #2

    tog förra veckan

    jag tycker att det är kul om tröjan är lite snygg upptill så hon hade en blommig tröja med kantbandsrosett upptill, svarta strumpbyxor och en svart kjol med ros tutu undr (finns på åhléns) hon såg både tuff och söt ut.
  4. 2
    tog förra veckan jag tycker att det är kul om tröjan är lite snygg upptill så hon hade en blommig tröja med kantbandsrosett upptill, svarta strumpbyxor och en svart kjol med ros tutu undr (finns på åhléns) hon såg både tuff och söt ut.
  5. Elise med två
    #3

    Jo, det lät fint. Tack! *imt*

    .
  6. 3
    Jo, det lät fint. Tack! *imt* .
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4

    Mika

    fotograferades i början av september och hade då på sig vanliga dagiskläder, en grå tröja med svarta och röda ärmar och jenas.
  8. 4
    Mika fotograferades i början av september och hade då på sig vanliga dagiskläder, en grå tröja med svarta och röda ärmar och jenas.
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5

    Och Maya...

    hade en rosa topp med Mimmi utav pärlor på. Till det en jeanskjol och vita strumpbyxor.
  10. 5
    Och Maya... hade en rosa topp med Mimmi utav pärlor på. Till det en jeanskjol och vita strumpbyxor.
  11. Nillan m. Malva 020528
    #6

    Lite finklädd

    Förra året hade Malva \"vanliga dagis kläder\" på fotografreingen. I år kanske hon får klä upp sig lite eftersom hon själv tycker att det är roligt med kläder nu. Om en månad är det dags hos hos.
  12. 6
    Lite finklädd Förra året hade Malva \"vanliga dagis kläder\" på fotografreingen. I år kanske hon får klä upp sig lite eftersom hon själv tycker att det är roligt med kläder nu. Om en månad är det dags hos hos.
  13. Cachi
    #7

    Maya hade,,

    ,,röd/orange långärmad t-shirt, beiga byxor, beige/brun kofta o beige täckväst. (dom tar gruppfotot ute)
    Håret var utsläppt o långa luggen i tofsar.
  14. 7
    Maya hade,, ,,röd/orange långärmad t-shirt, beiga byxor, beige/brun kofta o beige täckväst. (dom tar gruppfotot ute)
    Håret var utsläppt o långa luggen i tofsar.
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8

    Oscar fotas idag

    och han har på sig marinblå byxor och en beige pikétröja med blå krage. Rätt \"vanliga\" kläder mao, jag tycker att bilderna blir bäst när det är neutrala färger på kläderna så att det är barnet man ser på bilderna och inte kläderna.
  16. 8
    Oscar fotas idag och han har på sig marinblå byxor och en beige pikétröja med blå krage. Rätt \"vanliga\" kläder mao, jag tycker att bilderna blir bäst när det är neutrala färger på kläderna så att det är barnet man ser på bilderna och inte kläderna.
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9

    Freja tog i augusti!

    Tidigt!

    Hon var då så sommar solbränd och med alldelses vitt solblekt sommarhår, så hon hade faktiskt en vit Fix-kortärmad tröja med röda blommor på magen. De syntes inte på det enskilda kortet. Till det en blå-vitrandig bomullssommarkjol med någon röd blomma nedtill. Enkelt.

    Var först orolig att det skulle se blekt ut med vitt på henne, men det blev jättebra!

    Men det var \"jobbigt\" (snacka om i-landsproblem!) att det skulle tas så tidigt på hösten. Alla Frejas sommarkläder var \"dassiga\" (vi har nämligen en dotter som spiller mycket) och man hade knappt börjat köpa några höstkläder och det skulle sett knäppt ut med höstskläder då det var så varmt. Så jag fyndade detta på rean faktikt! :-)

    Hej!
  18. 9
    Freja tog i augusti! Tidigt!

    Hon var då så sommar solbränd och med alldelses vitt solblekt sommarhår, så hon hade faktiskt en vit Fix-kortärmad tröja med röda blommor på magen. De syntes inte på det enskilda kortet. Till det en blå-vitrandig bomullssommarkjol med någon röd blomma nedtill. Enkelt.

    Var först orolig att det skulle se blekt ut med vitt på henne, men det blev jättebra!

    Men det var \"jobbigt\" (snacka om i-landsproblem!) att det skulle tas så tidigt på hösten. Alla Frejas sommarkläder var \"dassiga\" (vi har nämligen en dotter som spiller mycket) och man hade knappt börjat köpa några höstkläder och det skulle sett knäppt ut med höstskläder då det var så varmt. Så jag fyndade detta på rean faktikt! :-)

    Hej!
  19. Sara m Julia -02 & Simon -00
    #10

    Jag hade tänkt

    ett par fina byxor och en fin långärmad tun tröja, men Julia valde själ sen och då blev det en västklänning i lilarosa färg och cerisa srumpbyxor och en ceris långärmad tröja och ett hårspänne. Hon blev riktigt fin och hon var mäktigt stolt att ha fått välja själv.
  20. 10
    Jag hade tänkt ett par fina byxor och en fin långärmad tun tröja, men Julia valde själ sen och då blev det en västklänning i lilarosa färg och cerisa srumpbyxor och en ceris långärmad tröja och ett hårspänne. Hon blev riktigt fin och hon var mäktigt stolt att ha fått välja själv.
  21. Elise med tre (gammalt nick förra gångnen)
    #11

    Tack för alla svar! *IMT*

    ,
  22. 11
    Tack för alla svar! *IMT* ,

Liknande trådar

  1. KLÄDER TILL FOTOGRAFERING???
    By med 2an in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2023-01-17, 15:37
  2. Fotografering-kläder??
    By fridiz in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 10:46
  3. Kläder till fotografering...
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 18:41
  4. Kläder till 6 mån fotografering?
    By Minama in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:39
  5. Kläder vid fotografering
    By MissW in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 16:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar