Sofia!
_0409 Septemberbarn
  1. Kicki med Nellie
    #1

    Sofia!

    Hur har ni det i er nya bostad? Rörigt antar jag att ni fortfarande har, men hur känns det? Och hur funkar det med barnen? Funderar Aron mycket eller trivs han bara? Hur går det att dela rum för barnen? Lägger ni dem samtidigt på kvällarna? Tusen frågor som vanligt från mig. Kram!!!
  2. 1
    Sofia! Hur har ni det i er nya bostad? Rörigt antar jag att ni fortfarande har, men hur känns det? Och hur funkar det med barnen? Funderar Aron mycket eller trivs han bara? Hur går det att dela rum för barnen? Lägger ni dem samtidigt på kvällarna? Tusen frågor som vanligt från mig. Kram!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Hej hallå

    Jotack, här är det bara bra. I dag har jag kastat in alla påsar och lådor i garderoberna så det är jättesnyggt och fint här, men öppnar man alltså en dörr nånstans så ramlar allt i famnen på en :)
    Aron har inte en gång funderat på om vi faktiskt bor här, om vi inte ska åka hem snart eller nånting, han tar det fantastiskt bra. Har helt accepterat att nu är det här vi bor. Läggningen på kvällarna är problematisk än så länge, båda har svårt att somna men speciellt Alva. Men jag hoppas det tar sig. Vi lägger dom samtidigt.
    När jag lämnade över nycklarna för gamla bostaden i söndags var det jättejobbigt och också igår när jag hämtade posten dit och såg \"den nya\" flytta in, det kändes bara så fel! Men nu känns det bra, vi har det så fint här och nu får vi satsa på det kommande huset!
    kram o tack för att du bryr dig!
  4. 2
    Hej hallå Jotack, här är det bara bra. I dag har jag kastat in alla påsar och lådor i garderoberna så det är jättesnyggt och fint här, men öppnar man alltså en dörr nånstans så ramlar allt i famnen på en :)
    Aron har inte en gång funderat på om vi faktiskt bor här, om vi inte ska åka hem snart eller nånting, han tar det fantastiskt bra. Har helt accepterat att nu är det här vi bor. Läggningen på kvällarna är problematisk än så länge, båda har svårt att somna men speciellt Alva. Men jag hoppas det tar sig. Vi lägger dom samtidigt.
    När jag lämnade över nycklarna för gamla bostaden i söndags var det jättejobbigt och också igår när jag hämtade posten dit och såg \"den nya\" flytta in, det kändes bara så fel! Men nu känns det bra, vi har det så fint här och nu får vi satsa på det kommande huset!
    kram o tack för att du bryr dig!

Liknande trådar

  1. sofia m 4! (fd Sofia m 3 + liten)
    By Annasanna in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 14:55
  2. Sofia
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 12:44
  3. Sofia*
    By jessica13 in forum _96 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 18:37
  4. Sofia!
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 10:47
  5. Sofia
    By Notte m tjejer in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar