Gnälligt! :-)
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Gnälligt! :-)

    Är nu inne på sprutdag 8 och känner inte nåt alls i magen! De andra 2 gångerna har jag märkt av sprutorna efter bara ett par dar så jag känner mig verkligen skeptisk... Hur har det varit för er andra???
  2. 1
    Gnälligt! :-) Är nu inne på sprutdag 8 och känner inte nåt alls i magen! De andra 2 gångerna har jag märkt av sprutorna efter bara ett par dar så jag känner mig verkligen skeptisk... Hur har det varit för er andra???
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Det verkar ju

    vara så olika för alla och olika från gång till gång. Försök se det som ett positivt tecken!
    Personligen kände jag inte så mycket av sprutorna, men jag fick lite för liten dos i början så jag fick höja efter 4 dagar. (fick ut 3 ägg) Dock gjorde det ont vid VUL när dr \"grävde runt\" för att se äggblåsorna... I slutet av sprutperioden kände jag mig lite svullen och öm i ena sidan.
  4. 2
    Det verkar ju vara så olika för alla och olika från gång till gång. Försök se det som ett positivt tecken!
    Personligen kände jag inte så mycket av sprutorna, men jag fick lite för liten dos i början så jag fick höja efter 4 dagar. (fick ut 3 ägg) Dock gjorde det ont vid VUL när dr \"grävde runt\" för att se äggblåsorna... I slutet av sprutperioden kände jag mig lite svullen och öm i ena sidan.
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Inte alls

    Jag kände knappt något alls när jag sprutade, men precis som för Humlan så fick jag höja dosen efter ett par dagar (6 dagar) och fick sen ut 3 mogna ägg.

    Det är nog precis som det ska vara!
  6. 3
    Inte alls Jag kände knappt något alls när jag sprutade, men precis som för Humlan så fick jag höja dosen efter ett par dagar (6 dagar) och fick sen ut 3 mogna ägg.

    Det är nog precis som det ska vara!

Liknande trådar

  1. Gnälligt!
    By Britz in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 05:54
  2. gnälligt här nu!
    By Julia+Sanna+snitt3/9 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 20:27
  3. Kan man ge upp nu? (gnälligt!)
    By maria_72 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 14:06
  4. Gnälligt om min dag...
    By JessickaK in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 21:19
  5. gnälligt....
    By ylver in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 11:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar