Länge sedan nu. Hej!
_0211 Novemberbarn
  1. Sarah28
    #1

    Länge sedan nu. Hej!

    Jag har inte fått något nytt lösenord efter att jag glömt mitt gamla, men har nu fixat nytt konto och ny mejl så att jag kan kolla läget.

    Ni kanske inte minns mig, jag minns inte min signatur själv ens...

    Heter iaf Sarah, bor i Nacka med min dotter som kom 2000, min son som kom i november 2002 samt min pojkvän. Nu ska vi ha en till i mars om allt går som det ska. Lite oplanerat, men NU känns det roligt.
  2. 1
    Länge sedan nu. Hej! Jag har inte fått något nytt lösenord efter att jag glömt mitt gamla, men har nu fixat nytt konto och ny mejl så att jag kan kolla läget.

    Ni kanske inte minns mig, jag minns inte min signatur själv ens...

    Heter iaf Sarah, bor i Nacka med min dotter som kom 2000, min son som kom i november 2002 samt min pojkvän. Nu ska vi ha en till i mars om allt går som det ska. Lite oplanerat, men NU känns det roligt.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Hej Sarah!

    Om du är den Sarah som jag var och badade med vid Hellasgården så visst kommer jag ihåg dig. Vad kul att du ni väntar en till.... Välkommen tillbaka till denna sida! Kul att se dig här!
  4. 2
    Hej Sarah! Om du är den Sarah som jag var och badade med vid Hellasgården så visst kommer jag ihåg dig. Vad kul att du ni väntar en till.... Välkommen tillbaka till denna sida! Kul att se dig här!
  5. Sarah28
    #3

    Hej!

    Jo, det är jag. Hur är det med er då? Mår din man bättre? Var inte han sjuk/utbränd förut?
  6. 3
    Hej! Jo, det är jag. Hur är det med er då? Mår din man bättre? Var inte han sjuk/utbränd förut?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    jo....

    det stämmer fast vi har tyvärr bytt plats med varandra. Han sköter sitt företag samt pluggar heltid på universitetet och jag är sjukskriven för utbrändhet sedan 1½ år tillbaka. Visst skulle du plugga när vi sågs sist?
  8. 4
    jo.... det stämmer fast vi har tyvärr bytt plats med varandra. Han sköter sitt företag samt pluggar heltid på universitetet och jag är sjukskriven för utbrändhet sedan 1½ år tillbaka. Visst skulle du plugga när vi sågs sist?
  9. Sarah28
    #5

    Oj, då...

    Jobbigt för er. Hoppas att det funkar ändå.
    Jo, jag pluggar nu, läser fjärde terminen (av nio!) på juristlinjen. Riktigt roligt är det!
  10. 5
    Oj, då... Jobbigt för er. Hoppas att det funkar ändå.
    Jo, jag pluggar nu, läser fjärde terminen (av nio!) på juristlinjen. Riktigt roligt är det!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Hallå!

    Vad kul att se dig och grattis!!

    Vi har flyttat till Länna i Huddinge så vi bor tyvärr inte kvar i Nacka.
    Bor ni kvar där ni bodde sist... ja det är ju inte så hiskeligt länge sedan vi sågs.
    Men ibland känns tiden som en evighet.

    Kram
  12. 6
    Hallå! Vad kul att se dig och grattis!!

    Vi har flyttat till Länna i Huddinge så vi bor tyvärr inte kvar i Nacka.
    Bor ni kvar där ni bodde sist... ja det är ju inte så hiskeligt länge sedan vi sågs.
    Men ibland känns tiden som en evighet.

    Kram
  13. Sarah28
    #7

    Hejsan!

    Grattis till Anton! Gick allt bra?
    Jo, vi bor kvar. Precis när vi flyttat till en tres kommer vi att behöva en fyra... Men men, det kanske funkar tills jag är klar med utbildningen och vi kan köpa hus.
    Kom han i juni?
  14. 7
    Hejsan! Grattis till Anton! Gick allt bra?
    Jo, vi bor kvar. Precis när vi flyttat till en tres kommer vi att behöva en fyra... Men men, det kanske funkar tills jag är klar med utbildningen och vi kan köpa hus.
    Kom han i juni?

Liknande trådar

  1. Länge sedan...
    By Therese & 3 små barn in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-10, 14:33
  2. Det var länge sedan
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-16, 19:19
  3. Länge sedan! (och då menar jag länge)
    By Sirpa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 09:15
  4. Länge sedan...
    By andrea0066 in forum _0503 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 10:04
  5. Länge sedan..
    By Dixie77 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar