Hermelinen
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Hermelinen

    Hur går det med magen? Jag tänker så ofta på dig. Det vore ju så underbart om ni äntligen skulle få ert efterlängtade barn.
    *kramar*
  2. 1
    Hermelinen Hur går det med magen? Jag tänker så ofta på dig. Det vore ju så underbart om ni äntligen skulle få ert efterlängtade barn.
    *kramar*
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Hej!

    Jo tack, so far so good! :-) Magen har borjat puta och jag ser harligt fet och flaskig ut! he he...

    Vi har redan berattat for Herman (svart att dolja nar morsan ar trott, grinig och mar illa hela dagarna...) och han ar overlycklig over att en lillasyster ar pa vag! Det ar i alla fall vad han ar overtygad om! Far val se om han har ratt.. ;-)

    Hur mar ni da? Hoppas allt ar bra! Ska bli kul att komma hem och traffa er igen! Har ju inte ens sett ert hus an.....

    Kramar i massor!
  4. 2
    Hej! Jo tack, so far so good! :-) Magen har borjat puta och jag ser harligt fet och flaskig ut! he he...

    Vi har redan berattat for Herman (svart att dolja nar morsan ar trott, grinig och mar illa hela dagarna...) och han ar overlycklig over att en lillasyster ar pa vag! Det ar i alla fall vad han ar overtygad om! Far val se om han har ratt.. ;-)

    Hur mar ni da? Hoppas allt ar bra! Ska bli kul att komma hem och traffa er igen! Har ju inte ens sett ert hus an.....

    Kramar i massor!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Är den kritiska perioden över nu?

    Så skönt att ni kommer hem snart så vi kan börja umgås igen. Det blir ju så stressigt när ni är här så kort tid och måste hinna umgås med familj så mycket det bara går.
    Längtar!
  6. 3
    Är den kritiska perioden över nu? Så skönt att ni kommer hem snart så vi kan börja umgås igen. Det blir ju så stressigt när ni är här så kort tid och måste hinna umgås med familj så mycket det bara går.
    Längtar!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Nja,

    ar i v 11 och det ar efter v 12 man brukar saga att den kritiska perioden ar over sa jag har ett litet tag kvar... men jag har inte oroat mej sa mycket som jag trodde att jag skulle gora med tanke pa mitt tidigare missfall. Kanner mej lugn som en filbunke! Om det ar bra eller daligt far tiden utvisa! *s* Trist bara att tiden gar sa frukansvart laaaaangsamt.... Onskar de narmsta veckorna kunde swischa forbi sa jag slipper ma sa illa... *urk*

    Langtar ocksa tills vi far traffa er igen lite oftare!!! Krama dina gullungar fran oss sa lange!

  8. 4
    Nja, ar i v 11 och det ar efter v 12 man brukar saga att den kritiska perioden ar over sa jag har ett litet tag kvar... men jag har inte oroat mej sa mycket som jag trodde att jag skulle gora med tanke pa mitt tidigare missfall. Kanner mej lugn som en filbunke! Om det ar bra eller daligt far tiden utvisa! *s* Trist bara att tiden gar sa frukansvart laaaaangsamt.... Onskar de narmsta veckorna kunde swischa forbi sa jag slipper ma sa illa... *urk*

    Langtar ocksa tills vi far traffa er igen lite oftare!!! Krama dina gullungar fran oss sa lange!

Liknande trådar

  1. hermelinen!
    By rut123 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 20:58
  2. Hermelinen
    By Susanne med 3 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 12:03
  3. Hermelinen!
    By -Fluffyn- in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 23:20
  4. Hermelinen!!
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 10:20
  5. Hermelinen
    By Geo75 in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar