Länge sen sist!!!!
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Länge sen sist!!!!

    Hej alla, det var evigheter sen jag skrev sist. Har inte suttit framför datorn sen i vintras. Ryggen har inte tiilåtit det, men nu är det lite bättre så jag tänkte passa på att kolla lite här. Men det det är ju lite svårt att ta igen 10 månader....ha,ha. Hemma här är det livat värre med fyra tjejer. Ina har precis börjat gå och är glad som en lärka mest hela tiden. Gladast blir hon när någon av hennes storasystrar busar, då skriker hon av glädje i typ 110 decibel.Hon är en liten, men bestämd tjej, vill mycket....började krypa när hon var 5 mån och sen har det varit fullt ösa!!! Hon har varit lite tunn och växt lite dåligt, men nu är 8 kg gränsen passerad och hon har ökat mer på både längden och bredden. Allt sen jag slutade amma, vilket var svårt och jävligt.....usch. Men med facit i hand så var det värt det, barnet sover nu hela nätterna och växer som hon ska!!!! Nå, det var en liten rapport från oss. Hoppas att alla har det bra med sina små ettor!!! Ska försöka kolla hit igen, snart...
    Hej från Sanna och Ina
  2. 1
    Länge sen sist!!!! Hej alla, det var evigheter sen jag skrev sist. Har inte suttit framför datorn sen i vintras. Ryggen har inte tiilåtit det, men nu är det lite bättre så jag tänkte passa på att kolla lite här. Men det det är ju lite svårt att ta igen 10 månader....ha,ha. Hemma här är det livat värre med fyra tjejer. Ina har precis börjat gå och är glad som en lärka mest hela tiden. Gladast blir hon när någon av hennes storasystrar busar, då skriker hon av glädje i typ 110 decibel.Hon är en liten, men bestämd tjej, vill mycket....började krypa när hon var 5 mån och sen har det varit fullt ösa!!! Hon har varit lite tunn och växt lite dåligt, men nu är 8 kg gränsen passerad och hon har ökat mer på både längden och bredden. Allt sen jag slutade amma, vilket var svårt och jävligt.....usch. Men med facit i hand så var det värt det, barnet sover nu hela nätterna och växer som hon ska!!!! Nå, det var en liten rapport från oss. Hoppas att alla har det bra med sina små ettor!!! Ska försöka kolla hit igen, snart...
    Hej från Sanna och Ina
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    Hej hej!

    Oj aj vad jobbigt med din rygg!
    Jag önskar jag kunde ge dig en sammanfattning om alla här på snacket och vad som hänt, hihi
    Min snuffla är lika fartig som din, började krypa när hon var 5½, så ja jisses ja, fullt ös sedan dess:)
    Hon mår finfint och är mammas lilla solskensgumsa:)

    Kul att du kikade in, fortsätt så!
    Vinkningar från Nina och en sovande Frances
  4. 2
    Hej hej! Oj aj vad jobbigt med din rygg!
    Jag önskar jag kunde ge dig en sammanfattning om alla här på snacket och vad som hänt, hihi
    Min snuffla är lika fartig som din, började krypa när hon var 5½, så ja jisses ja, fullt ös sedan dess:)
    Hon mår finfint och är mammas lilla solskensgumsa:)

    Kul att du kikade in, fortsätt så!
    Vinkningar från Nina och en sovande Frances
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Hej där!

    Skönt att höra att din rygg är lite bättre, hoppas att du kan sitta lite mer vid datorn nu. Men det kan vara svårt att hinna med att ha koll även med frisk rygg, för man har ju lite annat att pyssla med om dagarna också... *s*

    Jaja, ser fram emot att höra mer av dig.
  6. 3
    Hej där! Skönt att höra att din rygg är lite bättre, hoppas att du kan sitta lite mer vid datorn nu. Men det kan vara svårt att hinna med att ha koll även med frisk rygg, för man har ju lite annat att pyssla med om dagarna också... *s*

    Jaja, ser fram emot att höra mer av dig.

Liknande trådar

  1. Länge sen sist...
    By Cronan in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-31, 18:15
  2. Länge sen sist!
    By Pyretopolarn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-23, 10:18
  3. Så länge sen sist...
    By KatarinaFR in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 10:36
  4. Länge sen sist!
    By Moas mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 10:16
  5. Länge sen sist...
    By -*L*- in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar