Glad idag!
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Glad idag!

    Fick besked idag om att Linnéa har fått en plats på föskolan vi önskat. Än så länge är det bara plats i den Allmäna förskolan, men det kommer att bli roligt för henne att få träffa lite kompisar några timmar om dagen även om det inte är några superbra tider direkt. 8.15-11.15 Efter nyår har vi sökt förskola till båda flickorna, hoppas att det bli på samma dagis så man inte behöver byta.

    Så på måndag börjar hon dagis för första gången i sitt liv! Och hon längtar. :-)
  2. 1
    Glad idag! Fick besked idag om att Linnéa har fått en plats på föskolan vi önskat. Än så länge är det bara plats i den Allmäna förskolan, men det kommer att bli roligt för henne att få träffa lite kompisar några timmar om dagen även om det inte är några superbra tider direkt. 8.15-11.15 Efter nyår har vi sökt förskola till båda flickorna, hoppas att det bli på samma dagis så man inte behöver byta.

    Så på måndag börjar hon dagis för första gången i sitt liv! Och hon längtar. :-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Vad bra, grattis :-)

    Det är ett så bra sätt att träffa lite kompisar i närområdet att leka med. Hoppas hon får kul på förskolan!
  4. 2
    Vad bra, grattis :-) Det är ett så bra sätt att träffa lite kompisar i närområdet att leka med. Hoppas hon får kul på förskolan!
  5. Anja m Samuel och Tove
    #3

    Det

    kommer säkert bli jättespännande för henne. Samuel älskar dagis och vill gärna leka med sina kompisar där(även helger ibland ;) )
  6. 3
    Det kommer säkert bli jättespännande för henne. Samuel älskar dagis och vill gärna leka med sina kompisar där(även helger ibland ;) )
  7. Anonym
    #4

    Kul!

    Linnéa kommer säkert att stortrivas på dagis.
  8. 4
    Kul! Linnéa kommer säkert att stortrivas på dagis.
  9. Anonym
    #5

    Kul

    jag ser fram emot att få läsa om hur hon har det?
  10. 5
    Kul jag ser fram emot att få läsa om hur hon har det?

Liknande trådar

  1. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  2. Jag är glad idag!
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 15:51
  3. Glad idag
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 19:32
  4. Glad idag
    By Paxelle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 13:20
  5. Jag är så glad idag
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-06-02, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar