Jag ringde Lund idag...
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Jag ringde Lund idag...

    för att höra hur Sebastian ligger till på väntelistan. Kan bli så att op blir v47. Ska ringa ner på fredag igen o få exakt svar.

    Världen är ganska liten. Hon jag pratade med berättade av nån anledning att hon bott o jobbat i Nässjö många år. Jaha,sa jag,jag är oxå från Nässjö. Berättade vad jag hette som ogift,då kommer det fram att hon jag pratar med är min gamla granne och en barndomskompis mamma!! Vi blev lika förvånade båda två...
  2. 1
    Jag ringde Lund idag... för att höra hur Sebastian ligger till på väntelistan. Kan bli så att op blir v47. Ska ringa ner på fredag igen o få exakt svar.

    Världen är ganska liten. Hon jag pratade med berättade av nån anledning att hon bott o jobbat i Nässjö många år. Jaha,sa jag,jag är oxå från Nässjö. Berättade vad jag hette som ogift,då kommer det fram att hon jag pratar med är min gamla granne och en barndomskompis mamma!! Vi blev lika förvånade båda två...
  3. ruthesther -Jobed 03 & Sakeus 05
    #2

    samma gata

    Världen är liten. När vi var inne med Sakeus på op. så var hans sköterska på IVA en söt kvinna som hade samma dialekt som oss. Hon visade sig vara från samma lilla ställe på samma gata bara några nummer upp... Men hon hade flyttat nu. :)
  4. 2
    samma gata Världen är liten. När vi var inne med Sakeus på op. så var hans sköterska på IVA en söt kvinna som hade samma dialekt som oss. Hon visade sig vara från samma lilla ställe på samma gata bara några nummer upp... Men hon hade flyttat nu. :)

Liknande trådar

  1. Varit på Gröna Lund idag,
    By Emmylou in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 11:17
  2. Min dotter ringde Gröna Lund!
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 19:19
  3. Gröna Lund idag
    By diana1981 in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 18:31
  4. Igår ringde Lund
    By Anja m Tea och 2 till in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 20:14
  5. Idag har jag varit på Gröna Lund
    By JohannaJ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 18:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar