Besiktigad och klar
_0507 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Besiktigad och klar

    är jag för jag har varit på efterkontroll :)
    Jag var hos en ny barnmorska idag för min har slutat, lite tråkigt, men den nya var helt ok hon med. Allt såg jättebra ut och BM passade på att ta ett cellprov när jag ändå var där och nu ska jag få prova en ny p-metod nämligen en liten ring. Ska bli intressant att se hur det fungerar. Jag är lite slarvig med piller så det ville jag inte ha och hormonspiral fungerade inte så bra förra gången så jag hade att välja på p-stav, plåster eller den här lilla ringen då. Den är tydligen ganska ny i Sverige, men i Finland används den flitigt. Är det någon annan som har en sånn och i så fall, hur tycker ni att det har fungerat?
  2. 1
    Besiktigad och klar är jag för jag har varit på efterkontroll :)
    Jag var hos en ny barnmorska idag för min har slutat, lite tråkigt, men den nya var helt ok hon med. Allt såg jättebra ut och BM passade på att ta ett cellprov när jag ändå var där och nu ska jag få prova en ny p-metod nämligen en liten ring. Ska bli intressant att se hur det fungerar. Jag är lite slarvig med piller så det ville jag inte ha och hormonspiral fungerade inte så bra förra gången så jag hade att välja på p-stav, plåster eller den här lilla ringen då. Den är tydligen ganska ny i Sverige, men i Finland används den flitigt. Är det någon annan som har en sånn och i så fall, hur tycker ni att det har fungerat?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Skönt

    att du fick en ok-stämpel. Har inte testat ringen, men berätta gärna om du tyckte den var bra. Jag har testat p-piller och p-spruta och inget har jag mått riktigt bra av. Funderar på vad jag ska testa nu.
  4. 2
    Skönt att du fick en ok-stämpel. Har inte testat ringen, men berätta gärna om du tyckte den var bra. Jag har testat p-piller och p-spruta och inget har jag mått riktigt bra av. Funderar på vad jag ska testa nu.

Liknande trådar

  1. Besiktigad och klar!
    By Kikilise in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-05-25, 09:11
  2. Besiktigad och klar
    By Mran in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 13:21
  3. Besiktigad och klar!
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 12:29
  4. Bebis besiktigad
    By b-boom in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 10:35
  5. Bebis besiktigad
    By b-boom in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar