En sjuk kille till...
_0401 Januaribarn
  1. Fanny m Jacob
    #1

    En sjuk kille till...

    Nu har Jacob varit hemma sen i torsdags... om man inte räknar de få timmar han var på dagis i fredags innan de ringde efter mig... han har typ runt 38 graders feber, lite mer på kvällen, snorar lite men är i övrigt ganska pigg. Man vill ju inte skicka honom till dagis för tidigt, men på torsdag om han inte är bättre tänker jag gå till doktorn med honom. Förmodligen är det bara nåt virus, men ändå...
  2. 1
    En sjuk kille till... Nu har Jacob varit hemma sen i torsdags... om man inte räknar de få timmar han var på dagis i fredags innan de ringde efter mig... han har typ runt 38 graders feber, lite mer på kvällen, snorar lite men är i övrigt ganska pigg. Man vill ju inte skicka honom till dagis för tidigt, men på torsdag om han inte är bättre tänker jag gå till doktorn med honom. Förmodligen är det bara nåt virus, men ändå...
  3. johanna mCecilia +bf22/2
    #2

    Inte roligt att vara sjuk

    och orolig blir man när det inte släpper. Hoppas att han snart är på bättringsvägen och att doktorn har någonting bra att säga om/när ni går dit.

    Pigga-på-dig-kramar till Jacob!
  4. 2
    Inte roligt att vara sjuk och orolig blir man när det inte släpper. Hoppas att han snart är på bättringsvägen och att doktorn har någonting bra att säga om/när ni går dit.

    Pigga-på-dig-kramar till Jacob!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Tråkigt

    Hoppas att Jacob mår bättre snart. Det är jättetrist när de är sjuka.

    Krya på dig Jacob!
    *kram*
  6. 3
    Tråkigt Hoppas att Jacob mår bättre snart. Det är jättetrist när de är sjuka.

    Krya på dig Jacob!
    *kram*
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    rapport från doktorn...

    ingen infektion. bara virus *suck*.
    Tycker han är lite piggare nu men han blir hemma imorgon med. På eftermiddagen idag gick vi till leksaksaffären - vi var på väg att klättra på väggarna både jag och J. Köpte Little People byggset med typ rivningsgrejor (sån där kula m m) och ett set med två flygplan och en helikopter med magneter på. Flygplanen har jag sparat till en annan dag, gömt i garderoben, men rivningssetet har det lekts flitigt med.
  8. 4
    rapport från doktorn... ingen infektion. bara virus *suck*.
    Tycker han är lite piggare nu men han blir hemma imorgon med. På eftermiddagen idag gick vi till leksaksaffären - vi var på väg att klättra på väggarna både jag och J. Köpte Little People byggset med typ rivningsgrejor (sån där kula m m) och ett set med två flygplan och en helikopter med magneter på. Flygplanen har jag sparat till en annan dag, gömt i garderoben, men rivningssetet har det lekts flitigt med.

Liknande trådar

  1. Mattips till sjuk kille som inte äter
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 23:25
  2. Sjuk kille!
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 00:09
  3. Sjuk kille
    By Folly in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 09:09
  4. Min kille är sjuk
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 17:58
  5. Sjuk kille
    By Anette m.Oliver&Hugo in forum _99 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 21:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar