här var det öroninflammation igen
_0405 Majbarn
  1. tezze med jonna
    #1

    här var det öroninflammation igen

    idag har vi varit på vårdcentralen igen och jonna har fått öroninflammation igen vilket gör att hon skriker som en stucken gris på nätterna. Jag får inte sova och blir skit trött. På dagarna är hon ganska okej men kvällarna och nätterna är hemsk.Hon har bara feber på kvällarna runt 39,6grader.Imorgon är det fotografering på dagis och det skulle vara jätte kul om hon kunde gå på dagis imorgon men men. vet inte hur jag ska göra. ha de bra alla
  2. 1
    här var det öroninflammation igen idag har vi varit på vårdcentralen igen och jonna har fått öroninflammation igen vilket gör att hon skriker som en stucken gris på nätterna. Jag får inte sova och blir skit trött. På dagarna är hon ganska okej men kvällarna och nätterna är hemsk.Hon har bara feber på kvällarna runt 39,6grader.Imorgon är det fotografering på dagis och det skulle vara jätte kul om hon kunde gå på dagis imorgon men men. vet inte hur jag ska göra. ha de bra alla
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    kram

    Usch, det låter jobbigt.
    Evelina har också örininflammation men har inte visat så många tecken på det. Visst har hon protesterat när vi ska byta blöja och hon vill gärna inte somna i sängen, men i mammas eller pappas famn går bra.

    Jag hoppas att ni kan gå iväg till fotograferingen. Kan du inte formtoppa henne med febernedsättnade tills ni ska fota och sen vara med hela tiden. Alltså inte lämna henne och bara är där medan fotograferingen pågår. Självklart bara om du känner att hon orkar.
    Det är svårt det där.

    Jag hoppas att hon blir frisk snart!
    Kryapådig-kramar till Jonna och hoppasattdusnartfårsova-kramar till dig!
  4. 2
    kram Usch, det låter jobbigt.
    Evelina har också örininflammation men har inte visat så många tecken på det. Visst har hon protesterat när vi ska byta blöja och hon vill gärna inte somna i sängen, men i mammas eller pappas famn går bra.

    Jag hoppas att ni kan gå iväg till fotograferingen. Kan du inte formtoppa henne med febernedsättnade tills ni ska fota och sen vara med hela tiden. Alltså inte lämna henne och bara är där medan fotograferingen pågår. Självklart bara om du känner att hon orkar.
    Det är svårt det där.

    Jag hoppas att hon blir frisk snart!
    Kryapådig-kramar till Jonna och hoppasattdusnartfårsova-kramar till dig!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Stackars liten!

    Inget kul med öroninflammation:( Oskar var oxå dålig när de skulle fotograferas, men vi gick dit så han var med den stunden sen gick vi hem igen.
    Hoppas det går över SNART!!!!!!!!!!!!
  6. 3
    Stackars liten! Inget kul med öroninflammation:( Oskar var oxå dålig när de skulle fotograferas, men vi gick dit så han var med den stunden sen gick vi hem igen.
    Hoppas det går över SNART!!!!!!!!!!!!
  7. evaOregon
    #4

    Hoppas hon kryar på sig snart! imt

    imt
  8. 4
    Hoppas hon kryar på sig snart! imt imt

Liknande trådar

  1. Öroninflammation, igen ...
    By __tess__ in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 10:17
  2. Öroninflammation igen!
    By Anfiveth in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 11:49
  3. Öroninflammation. Igen.
    By Nissa in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 15:15
  4. Öroninflammation IGEN
    By *Ade* in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 13:12
  5. Öroninflammation igen!
    By Maria med J 03 + E 27/7-05 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 08:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar