Måste fråga er kloka mammor...
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Måste fråga er kloka mammor...

    ...Torsten har sovit hyfsat lite på dagarna hittils, sovit ganska länge perioder på natten. Och så har han tok ätit på kvällarna. Nu i dag sover han mest. Sovit mellan 14-17.30, för att somna nu igen vid 19.30 och han sover hårt.

    Är det helt okej, eller bör jag vara orolig att han är hängig och därför sover mycket??
  2. 1
    Måste fråga er kloka mammor... ...Torsten har sovit hyfsat lite på dagarna hittils, sovit ganska länge perioder på natten. Och så har han tok ätit på kvällarna. Nu i dag sover han mest. Sovit mellan 14-17.30, för att somna nu igen vid 19.30 och han sover hårt.

    Är det helt okej, eller bör jag vara orolig att han är hängig och därför sover mycket??
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2

    tror inte det

    det går väl upp och ner. Kan säga att Nova sover ff jätte-jättemycket och hon är äldre än din kille. Tror att de kan sova, bara de är _vakna_ när de är vakna om du förstår vad jag menar. Alltså att de inte är slöa under sin vakentid. Och om han äter ordentligt är set säkert ok o han behöver det helt enkelt. har förstått att han har haft lite ont i magen - det kanske har blivit bättre nu o han tar igen lite? iaf, tror inte jag att du ska oroa dig. :)
  4. 2
    tror inte det det går väl upp och ner. Kan säga att Nova sover ff jätte-jättemycket och hon är äldre än din kille. Tror att de kan sova, bara de är _vakna_ när de är vakna om du förstår vad jag menar. Alltså att de inte är slöa under sin vakentid. Och om han äter ordentligt är set säkert ok o han behöver det helt enkelt. har förstått att han har haft lite ont i magen - det kanske har blivit bättre nu o han tar igen lite? iaf, tror inte jag att du ska oroa dig. :)
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3

    Det är ju sant.

    Magen har blivit mycket bättre, så han kanske hämtar sig lite. Och nu är han jätte vaken, så det är nog som du säger. De har väl olika perioder då de sover mer eller äter mer.
  6. 3
    Det är ju sant. Magen har blivit mycket bättre, så han kanske hämtar sig lite. Och nu är han jätte vaken, så det är nog som du säger. De har väl olika perioder då de sover mer eller äter mer.

Liknande trådar

  1. En liten fråga till er kloka mammor
    By Lindhis in forum _0503 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 20:31
  2. En liten fråga till er kloka mammor
    By Lindhis in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 16:00
  3. En liten fråga till er kloka mammor
    By Lindhis in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 18:52
  4. Måste fråga er USA mammor!
    By ~JENN~ in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 22:16
  5. Måste få fråga er kloka mammor!
    By therese & t in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar