symtom på börstcancer?
Kropp & hälsa
  1. orolig penti
    #1

    symtom på börstcancer?

    är det någon som vet nåt om symtom på bröstcancer. jag har i en veckas tid snart haft en jättekonstigt känsla i ett av brösten på en speciell yta. det spänner och trycker + känns som om \"mjölken rinner till\" fast bara på ett särskilt ställe!
    jag kan inte hitta ngn direkt knöl (tycker det är bara knölar där inne:-)
  2. 1
    symtom på börstcancer? är det någon som vet nåt om symtom på bröstcancer. jag har i en veckas tid snart haft en jättekonstigt känsla i ett av brösten på en speciell yta. det spänner och trycker + känns som om \"mjölken rinner till\" fast bara på ett särskilt ställe!
    jag kan inte hitta ngn direkt knöl (tycker det är bara knölar där inne:-)
  3. Camilla m Hennrik & Philip
    #2

    Är det länge sedan du fick barn?

    Jag slutade att amma min son för 4 månader sedan, men jag kan känna att det spänner i brösten när jag fryser, om det är kallt ute eller om jag böjer mig neråt.
    Känns precis som att jag skall till o amma.
  4. 2
    Är det länge sedan du fick barn? Jag slutade att amma min son för 4 månader sedan, men jag kan känna att det spänner i brösten när jag fryser, om det är kallt ute eller om jag böjer mig neråt.
    Känns precis som att jag skall till o amma.
  5. Kademlia
    #3

    Ojdå

    den känslan får jag av och till fast jag ammade senast för mer än 19 år sedan! Mycket tydlig \"mjölktillrinningskänsla\" dessutom (bägge brösten). (Har precis gjort rutin-mammografi som var ua.)
  6. 3
    Ojdå den känslan får jag av och till fast jag ammade senast för mer än 19 år sedan! Mycket tydlig \"mjölktillrinningskänsla\" dessutom (bägge brösten). (Har precis gjort rutin-mammografi som var ua.)
  7. penti
    #4

    ja

    det är 1.5 år sen... har aldrig haft några känningar i brösten förut
  8. 4
    ja det är 1.5 år sen... har aldrig haft några känningar i brösten förut

Liknande trådar

  1. Symtom?
    By Mollsan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 11:28
  2. Symtom
    By Beckis in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 20:47
  3. Symtom
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 10:24
  4. symtom..
    By lycklig in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 19:33
  5. Symtom!
    By plutten74 in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 19:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar