Måste berätta vad som hänt på vår skola
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Måste berätta vad som hänt på vår skola

    Hur sjuka kan människor vara! Vi har ett \"gröna rummet\" på områdets skola. Det är vad det verkar, ett litet inhängnat område där skolbarnen har möjlighet att odla, pyssla och fixa med växterm grönsaker och bär. Dessutom finns en liten damm, några hönor och en tupp. I helgen (troligtvis natten mellan lördag och söndag) har någon varit inne och dränkt hönorna och tuppen i hinkar. Vem gör så?!? Vilka spärrar saknas? Det är för mig helt ofattbart och otroligt grymt! Jag blev så illa berörd trots att inget av våra barn går på skolan. Men de har ju ändå varit med dagis inne i gröna rummet. Och så är det ju så nära. Jätteobehagligt! Om en människa kan göra detta, vad är man då inte kapabel till? FY!!! Läskigt!

    Var bara tvugen att skriva av mig lite...
  2. 1
    Måste berätta vad som hänt på vår skola Hur sjuka kan människor vara! Vi har ett \"gröna rummet\" på områdets skola. Det är vad det verkar, ett litet inhängnat område där skolbarnen har möjlighet att odla, pyssla och fixa med växterm grönsaker och bär. Dessutom finns en liten damm, några hönor och en tupp. I helgen (troligtvis natten mellan lördag och söndag) har någon varit inne och dränkt hönorna och tuppen i hinkar. Vem gör så?!? Vilka spärrar saknas? Det är för mig helt ofattbart och otroligt grymt! Jag blev så illa berörd trots att inget av våra barn går på skolan. Men de har ju ändå varit med dagis inne i gröna rummet. Och så är det ju så nära. Jätteobehagligt! Om en människa kan göra detta, vad är man då inte kapabel till? FY!!! Läskigt!

    Var bara tvugen att skriva av mig lite...
  3. evaOregon
    #2

    Usch!

    Verkligen avskyvärt och sjuka människor!
  4. 2
    Usch! Verkligen avskyvärt och sjuka människor!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3

    Måste få fråga

    Fick höra att barn i USA har tagit livet av djur, sedan fotograferat djuren med typ sin mobil och skickat vidare till kompisar och på Internet. Det skulle kallas något speciellt. Stämmer det verkligen? Det började pratas om att de som gjort detta vid vår skola, troligtvis barn/ungdomar, skulle ha blivit inspirerade av detta. Känns som om det bara är onda rykten, eller?
  6. 3
    Måste få fråga Fick höra att barn i USA har tagit livet av djur, sedan fotograferat djuren med typ sin mobil och skickat vidare till kompisar och på Internet. Det skulle kallas något speciellt. Stämmer det verkligen? Det började pratas om att de som gjort detta vid vår skola, troligtvis barn/ungdomar, skulle ha blivit inspirerade av detta. Känns som om det bara är onda rykten, eller?
  7. evaOregon
    #4

    Jag har inte hört att något sådant hänt här, men..

    jag har inte koll på allt som händer \"over here\".
  8. 4
    Jag har inte hört att något sådant hänt här, men.. jag har inte koll på allt som händer \"over here\".
  9. Jessica med Theo & Arve
    #5

    Nä fy fasen!

    Vilka sjuka människor!!! Jag saknar nästan ord! Vidrigt!
  10. 5
    Nä fy fasen! Vilka sjuka människor!!! Jag saknar nästan ord! Vidrigt!
  11. Sölvi med Lily
    #6

    Kanske hämtat inspiration

    från de som dödade massor av smådjur in någon djurpark nyss...kommer inte ihåg var det var.
    Helt sjukt....
  12. 6
    Kanske hämtat inspiration från de som dödade massor av smådjur in någon djurpark nyss...kommer inte ihåg var det var.
    Helt sjukt....
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Men herregud!

    Fy så läskigt att vissa människor saknar spärrarna mot att skada levande varelser!
    Här i stan var det någon som hade skadat hästarnas underliv... hur tänker man liksom?!

    Nä fy f*n!
  14. 7
    Men herregud! Fy så läskigt att vissa människor saknar spärrarna mot att skada levande varelser!
    Här i stan var det någon som hade skadat hästarnas underliv... hur tänker man liksom?!

    Nä fy f*n!

Liknande trådar

  1. Jag måste berätta en sak som hänt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-03-13, 14:09
  2. Något måste ha hänt...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 16:18
  3. Måste berätta vad som har hänt
    By ellaH in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 20:31
  4. Det måste ha hänt saker
    By niklasl in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar