gravid men...
Missfall
  1. l
    #1

    gravid men...

    jag e gravid i vecka sex, var hos gynikologen idag och kollade vilken vecka jag var i då jag inte haft mens sen den 28 april då jag gjorde en abort, jag har ett barn sen tidigare, men nu kommer oron, igår kväll började jag blöda och har en sån \"mensvärk\", jag e så orolig över att det är missfall, ska tillbaka till gyn om 2 veckor och kolla om det är missfall eller om det bara är någon blödning. är det nån som har varit gravid och haft samma sak fastän det inte var missfall. är så orolig för att det ska va missfall, har läst att man kan blöda till och från under hela graviditeten, snälla, nån som kanske kan veta vad detta är...

  2. 1
    gravid men... jag e gravid i vecka sex, var hos gynikologen idag och kollade vilken vecka jag var i då jag inte haft mens sen den 28 april då jag gjorde en abort, jag har ett barn sen tidigare, men nu kommer oron, igår kväll började jag blöda och har en sån \"mensvärk\", jag e så orolig över att det är missfall, ska tillbaka till gyn om 2 veckor och kolla om det är missfall eller om det bara är någon blödning. är det nån som har varit gravid och haft samma sak fastän det inte var missfall. är så orolig för att det ska va missfall, har läst att man kan blöda till och från under hela graviditeten, snälla, nån som kanske kan veta vad detta är...

  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Det är svårt att...

    ...säga vad det är, det kan ingen av oss göra här på AFF, endast en läkare kan det med VUL. Man kan visst blöda under grav men det kan tyvärr också vara ett missfall. Men vad sa gynekologen som du träffade idag då? Vad såg han/hon?
  4. 2
    Det är svårt att... ...säga vad det är, det kan ingen av oss göra här på AFF, endast en läkare kan det med VUL. Man kan visst blöda under grav men det kan tyvärr också vara ett missfall. Men vad sa gynekologen som du träffade idag då? Vad såg han/hon?
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    hon sa

    att jag var i vecka 6 och att hon inte kunde se om de levde eller var ett missfall, hon ville att jag skulle komma dit om 10 dar och göra ett nytt ultraljud, men jag har ingen lust att gå runt och vara orolig fram tills dess... jag hoppas det slutar blöda tills i morron.
  6. 3
    hon sa att jag var i vecka 6 och att hon inte kunde se om de levde eller var ett missfall, hon ville att jag skulle komma dit om 10 dar och göra ett nytt ultraljud, men jag har ingen lust att gå runt och vara orolig fram tills dess... jag hoppas det slutar blöda tills i morron.
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Ok....

    ...det var nog för att det är så tidigt i grav, då kan det vara svårt att se. Håller tummarna för att allt går bra.
  8. 4
    Ok.... ...det var nog för att det är så tidigt i grav, då kan det vara svårt att se. Håller tummarna för att allt går bra.

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid/Inte gravid??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-10, 20:11
  3. Gravid eller inte gravid - det är frågan
    By anonym in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 06:59
  4. Inte gravid eller gravid?
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 15:54
  5. Gravid eller inte gravid?
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 16:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar