jahapp...
_0402 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    jahapp...

    ännu en med ett frö i magen...vågar inte riktigt kliva ur garderoben med tanke på att jag precis testat positivt och att jag är i v 5 el 6... men jag måste iallafall berätta om det eftersom jag spricker om jag inte får säga ngt.....
  2. 1
    jahapp... ännu en med ett frö i magen...vågar inte riktigt kliva ur garderoben med tanke på att jag precis testat positivt och att jag är i v 5 el 6... men jag måste iallafall berätta om det eftersom jag spricker om jag inte får säga ngt.....
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Är du glad?

    Var svårt att tyda din överskrift om du var glad...jahapp. Hoppas iallafall att du är glad och att du får underbara veckor framför dig som en lycklig gravid mamma ((AVIS))
    Grattiskramar jeanette
    ps ska vi leka gissningsleken vem du är nu eller?
  4. 2
    Är du glad? Var svårt att tyda din överskrift om du var glad...jahapp. Hoppas iallafall att du är glad och att du får underbara veckor framför dig som en lycklig gravid mamma ((AVIS))
    Grattiskramar jeanette
    ps ska vi leka gissningsleken vem du är nu eller?
  5. Anonym
    #3

    Superglad!

    Men vågar nog inte ta i så jag spricker. Alldeles för många får missfall överallt...
    Jo det är klart jag är GLAD!!!!
  6. 3
    Superglad! Men vågar nog inte ta i så jag spricker. Alldeles för många får missfall överallt...
    Jo det är klart jag är GLAD!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    okej, vad roligt!!!!!!!!!!!!!!

    Då säger jag: GRATTIS vad glad jag blir för din skull. Tror jag vet vem du är....när blir det? får se...i juni måste det bli ooooiiihhhh
  8. 4
    okej, vad roligt!!!!!!!!!!!!!! Då säger jag: GRATTIS vad glad jag blir för din skull. Tror jag vet vem du är....när blir det? får se...i juni måste det bli ooooiiihhhh
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Jag hänger på GRATTIS!!

    Om du nu vet vem det är J så kan du väl berätta det..? Bara för mig \"viskar\"
  10. 5
    Jag hänger på GRATTIS!! Om du nu vet vem det är J så kan du väl berätta det..? Bara för mig \"viskar\"
  11. Anonym
    #6

    Tack tack

    Jo i juni blir det men datum får jag till olika på alla olika sajter. Just nu pendlar det mellan den 16 och den 20 juni. Inte så konstigt att folk går över tiden!
  12. 6
    Tack tack Jo i juni blir det men datum får jag till olika på alla olika sajter. Just nu pendlar det mellan den 16 och den 20 juni. Inte så konstigt att folk går över tiden!
  13. Madde m Casper v 11+1
    #7

    Grattis!

    Hoppas vi får veta vem du är snart!
    *kram*
  14. 7
    Grattis! Hoppas vi får veta vem du är snart!
    *kram*
  15. Malin med J. feb-04 och M. aug-05 (Mojoa)
    #8

    Åh grattis!

    Vad härligt med en liten till :)! Förstår att du måste få berätta för någon, det är ju verkligen svårt att låta bli :).
  16. 8
    Åh grattis! Vad härligt med en liten till :)! Förstår att du måste få berätta för någon, det är ju verkligen svårt att låta bli :).
  17. Björna med lillebror
    #9

    Åhhh

    grattis! Vad roligt! Inte alls avis....hmmmff

    Jag vågar mig på en gissning och sätter mina pengar på Morran....
  18. 9
    Åhhh grattis! Vad roligt! Inte alls avis....hmmmff

    Jag vågar mig på en gissning och sätter mina pengar på Morran....
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10

    Åååååh!!!!

    Jättegrattis! Så spännande! Oh, det låter verkligen som om du är \"sprickfärdig\", man fattar liksom inte att världen inte stannar upp och jisses, det har ju hänt något otroligt!!!!!
    Massor av kramar till dig!!!!!!!!!!!
  20. 10
    Åååååh!!!! Jättegrattis! Så spännande! Oh, det låter verkligen som om du är \"sprickfärdig\", man fattar liksom inte att världen inte stannar upp och jisses, det har ju hänt något otroligt!!!!!
    Massor av kramar till dig!!!!!!!!!!!
  21. Medlem sedan
    May 2003
    #11

    Grattis

    Gud vad nyfiken jag blev. Lova att du berättar så fort du känner dig bekväm med det. Kramar!
  22. 11
    Grattis Gud vad nyfiken jag blev. Lova att du berättar så fort du känner dig bekväm med det. Kramar!
  23. Malla med A
    #12

    Grattis

    till det lilla fröet! Berätta vem du är när du känner för det.
  24. 12
    Grattis till det lilla fröet! Berätta vem du är när du känner för det.
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13

    Grattis!

    Vad härligt! Du ska se att det går vägen den här gången oxå!
    Massor av kramar
  26. 13
    Grattis! Vad härligt! Du ska se att det går vägen den här gången oxå!
    Massor av kramar
  27. ronja med Leo
    #14

    G*R*A*T*T*I*S ....

    till fröet i din mage!!! *avis*
    Men vem är du? Hmmmm ???
  28. 14
    G*R*A*T*T*I*S .... till fröet i din mage!!! *avis*
    Men vem är du? Hmmmm ???
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15

    GRATTIS...och du

    nu måste du berätta vem du är eftersom de flesta annars verkar tro att det är jag ;-)

    Skämt åsido! Stort grattis och lycka till!

    Kram kram!
  30. 15
    GRATTIS...och du nu måste du berätta vem du är eftersom de flesta annars verkar tro att det är jag ;-)

    Skämt åsido! Stort grattis och lycka till!

    Kram kram!

Liknande trådar

  1. jahapp
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 00:27
  2. Jahapp.
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 21:43
  3. Jahapp
    By Akleja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 22:29
  4. jahapp...
    By -mea- in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 16:07
  5. jahapp..
    By -Sara- in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 15:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar