Fluoxetin
Känsliga snack
  1. moas mamma
    #1

    Fluoxetin

    någon som har erfarenhet av dessa? Jag har fått dessa idag och bytt från cipramil till cipralex och nu dessa på sju år.
    Tog 20 mg cipralex igår och psyk sa att jag bara skulle byta idag. Hur funkar det? Har känt mig lite yr men inte mer.

    Detta görs för att jag gått upp så enormt mycket i vikt under dessa år. (40 kg) och inte kan sluta äta. Har ngn erfarenhet av att gå ner i vikt med dessa?

    Hälsningar Elin
  2. 1
    Fluoxetin någon som har erfarenhet av dessa? Jag har fått dessa idag och bytt från cipramil till cipralex och nu dessa på sju år.
    Tog 20 mg cipralex igår och psyk sa att jag bara skulle byta idag. Hur funkar det? Har känt mig lite yr men inte mer.

    Detta görs för att jag gått upp så enormt mycket i vikt under dessa år. (40 kg) och inte kan sluta äta. Har ngn erfarenhet av att gå ner i vikt med dessa?

    Hälsningar Elin
  3. falköga
    #2

    jag har tagit dom förlängesen

    men fick nya nu för fluxetinen hjälpte inte mig:( jag gick även upp med dom tabletterna..men som sagt svårt att få hjälp vad som är rätt då de funkar olika på olika sorters människor..det kan va tvärtomför dig,du kan bli bättre och gå ner i vikt...tror du ska testa 1-2månader innan ¨du vet hur det ligger till:)
    hoppas de funkar för dig nu..:)
  4. 2
    jag har tagit dom förlängesen men fick nya nu för fluxetinen hjälpte inte mig:( jag gick även upp med dom tabletterna..men som sagt svårt att få hjälp vad som är rätt då de funkar olika på olika sorters människor..det kan va tvärtomför dig,du kan bli bättre och gå ner i vikt...tror du ska testa 1-2månader innan ¨du vet hur det ligger till:)
    hoppas de funkar för dig nu..:)
  5. Mat Mufflan
    #3

    Jag

    har använt Fluoxetin och ska börja imorgon igen. De hjälpte mig ur min depression förra gången och förhoppningsvis också nu. Vikten och ätandet hjälpte den dock inte mot.
    Hade inga biverkningar förra gången iaf.
    Lycka till!
  6. 3
    Jag har använt Fluoxetin och ska börja imorgon igen. De hjälpte mig ur min depression förra gången och förhoppningsvis också nu. Vikten och ätandet hjälpte den dock inte mot.
    Hade inga biverkningar förra gången iaf.
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. Fluoxetin
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 16:20
  2. Fluoxetin
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 16:16
  3. Fluoxetin ?
    By plufsiga jag in forum Känsliga snack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 19:28
  4. Fluoxetin
    By Anneli m Uno in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 09:43
  5. Fluoxetin mot PMS/PMD?
    By Frippa in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 16:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar