Oj...här händer det grejjer...
_0402 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Oj...här händer det grejjer...

    Kattis=kändis :), Malin har fått bebis igen, och Cerlise, Madde och hemlig skall ha bebis igen!!!
    Grattis!!!
    Själv har jag precis festat loss i Lissabon med jobbet hela helgen och är nu mer trött än vanligt! Jobbar som tusan men trivs på jobbet. Synd bara att dygnet inte har fler timmar så att man han med lite städning o sånt oxå.

    Har varit dålig på att titta in här, ska försöka bättra mig! Nu väntar jag med spänning på att Milla och Ida skall klämma ut sina bebisar. Ida har ett par veckor kvar men vem vet....

    kram på er allihop...
  2. 1
    Oj...här händer det grejjer... Kattis=kändis :), Malin har fått bebis igen, och Cerlise, Madde och hemlig skall ha bebis igen!!!
    Grattis!!!
    Själv har jag precis festat loss i Lissabon med jobbet hela helgen och är nu mer trött än vanligt! Jobbar som tusan men trivs på jobbet. Synd bara att dygnet inte har fler timmar så att man han med lite städning o sånt oxå.

    Har varit dålig på att titta in här, ska försöka bättra mig! Nu väntar jag med spänning på att Milla och Ida skall klämma ut sina bebisar. Ida har ett par veckor kvar men vem vet....

    kram på er allihop...
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Ah,

    du e för rolig....
    Vad gör du på lör. fm??? Kom hit vet jag! Jool med Alva tittar förbi förstår du! (Mamsen blir nog glad om du tittar in....)
    :o)
    Allt väl annars???? DU är väl inte en liten hemlig?
    Kramis!
  4. 2
    Ah, du e för rolig....
    Vad gör du på lör. fm??? Kom hit vet jag! Jool med Alva tittar förbi förstår du! (Mamsen blir nog glad om du tittar in....)
    :o)
    Allt väl annars???? DU är väl inte en liten hemlig?
    Kramis!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Jaaa (egentligen till Johanna)

    Det skulle vara jättekul om du också kunde komma till Kattis!