Oj...här händer det grejjer...
_0402 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Oj...här händer det grejjer...

    Kattis=kändis :), Malin har fått bebis igen, och Cerlise, Madde och hemlig skall ha bebis igen!!!
    Grattis!!!
    Själv har jag precis festat loss i Lissabon med jobbet hela helgen och är nu mer trött än vanligt! Jobbar som tusan men trivs på jobbet. Synd bara att dygnet inte har fler timmar så att man han med lite städning o sånt oxå.

    Har varit dålig på att titta in här, ska försöka bättra mig! Nu väntar jag med spänning på att Milla och Ida skall klämma ut sina bebisar. Ida har ett par veckor kvar men vem vet....

    kram på er allihop...
  2. 1
    Oj...här händer det grejjer... Kattis=kändis :), Malin har fått bebis igen, och Cerlise, Madde och hemlig skall ha bebis igen!!!
    Grattis!!!
    Själv har jag precis festat loss i Lissabon med jobbet hela helgen och är nu mer trött än vanligt! Jobbar som tusan men trivs på jobbet. Synd bara att dygnet inte har fler timmar så att man han med lite städning o sånt oxå.

    Har varit dålig på att titta in här, ska försöka bättra mig! Nu väntar jag med spänning på att Milla och Ida skall klämma ut sina bebisar. Ida har ett par veckor kvar men vem vet....

    kram på er allihop...
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Ah,

    du e för rolig....
    Vad gör du på lör. fm??? Kom hit vet jag! Jool med Alva tittar förbi förstår du! (Mamsen blir nog glad om du tittar in....)
    :o)
    Allt väl annars???? DU är väl inte en liten hemlig?
    Kramis!
  4. 2
    Ah, du e för rolig....
    Vad gör du på lör. fm??? Kom hit vet jag! Jool med Alva tittar förbi förstår du! (Mamsen blir nog glad om du tittar in....)
    :o)
    Allt väl annars???? DU är väl inte en liten hemlig?
    Kramis!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Jaaa (egentligen till Johanna)

    Det skulle vara jättekul om du också kunde komma till Kattis!

    Kul att få åka bort, även om det var med jobbet. Gjorde ni något annat än bara festade :-)
  6. 3
    Jaaa (egentligen till Johanna) Det skulle vara jättekul om du också kunde komma till Kattis!

    Kul att få åka bort, även om det var med jobbet. Gjorde ni något annat än bara festade :-)
  7. Ida m Svante + v38 (39?)
    #4

    Hallååååå!

    Hej på dig!
    Jag fumlade bort ditt mobilnummer - du kan väl slå en signal igen? Jag är föräldraledig nu och går hemma och jäser, hade varit kul om du tittade förbi!
    Kram
  8. 4
    Hallååååå! Hej på dig!
    Jag fumlade bort ditt mobilnummer - du kan väl slå en signal igen? Jag är föräldraledig nu och går hemma och jäser, hade varit kul om du tittade förbi!
    Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Ringde faktiskt dig idag:)

    Jag åker till Åstorp mellan 9 och 10 imorgon bitti. Ring om du kan 0736-444 827...jobbnr...

    kram kram
  10. 5
    Ringde faktiskt dig idag:) Jag åker till Åstorp mellan 9 och 10 imorgon bitti. Ring om du kan 0736-444 827...jobbnr...

    kram kram

Liknande trådar

  1. Nu händer det grejjer!
    By Tezza in forum _1107 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-27, 16:39
  2. Här händer det grejjer
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 13:01
  3. Oj, vad det händer grejjer...
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 18:35
  4. Här händer det grejjer...
    By Pip m Noel in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 20:25
  5. Nu händer det grejjer
    By vinecooler in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 17:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar