Jool m Alva
_0402 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Jool m Alva

    Läste om ditt inlägg om dagistider vid arbetslöshet... Kolla upp om det inte är sammma lag som gäller som hoss oss. Vid första månaden som nybliven förälder eller vid arbetslöshet så har man rätt att ha barnet på dagis full tid!!! Kolla upp det!
    Här har de annars 3 dagar i veckan, 9-14.00... Men man har så att säga en månads karens vid arbetslöshet eller barnafödande.
  2. 1
    Jool m Alva Läste om ditt inlägg om dagistider vid arbetslöshet... Kolla upp om det inte är sammma lag som gäller som hoss oss. Vid första månaden som nybliven förälder eller vid arbetslöshet så har man rätt att ha barnet på dagis full tid!!! Kolla upp det!
    Här har de annars 3 dagar i veckan, 9-14.00... Men man har så att säga en månads karens vid arbetslöshet eller barnafödande.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Wow

    vilken bra lag. Den skulle säkert inte gälla mig ändå eftersom jag blev arbetslös i våras, men har haft ett tillfälligt jobb nu.

    Men jag tycker faktiskt att tiden 9-14 är helt ok för då kan jag hinna träna när Alva är på dagis :-)

    Hur går det för dig på ditt nya jobb, trivs du?
  4. 2
    Wow vilken bra lag. Den skulle säkert inte gälla mig ändå eftersom jag blev arbetslös i våras, men har haft ett tillfälligt jobb nu.

    Men jag tycker faktiskt att tiden 9-14 är helt ok för då kan jag hinna träna när Alva är på dagis :-)

    Hur går det för dig på ditt nya jobb, trivs du?

Liknande trådar

  1. jool
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 14:18
  2. Jool!
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 10:37
  3. Va Jool!!!!!!!!!!
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 07:40
  4. Jool!!
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 13:10
  5. Jool!!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 15:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar