Nu har även Oliver OK stämpel i rumpan.
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Nu har även Oliver OK stämpel i rumpan.

    Välgodkänt.

    Ser som een hök, långt fram i språkutvecklingen båpde i förståelse och i sin egen språk användning, ritar ett kors efter sköterskan ( exakt lika långa streck som hon.)
    Vägrar rita gubbe men ritar dock MER än gärna åt henne o berättar vad de tär o hur han ätänker kring bilderna. Kan bokstäver, går balansgång, trär pärlor , använder båda händerna i princip lika bra när han ritade(hade jag ingen aning om!)
    Tja vad ska man säga... STOLT! :-D Onekligen.

    Vihade pratat mycket om besöket o jag hade erättat lite vad som skulle komma att ske. Oliver som INTE hoppade på ett ben förra veckan har visst övat. För idag hoppar han ialla fall genom halva vardagsrummet här hemma. Så han vart grymt besviken nrä BVC-sköterskan inte kollade om han kunde. Lol.
    Hans icke-R gör man inget åt förrän tidigast vid 5½ årskontrollen eller tom . i skolan, OM man alls gör det vill säga.
    Oliver är nu 110cm lång och väger 18,5 kg. Han har ökat både i vikt o längd kurvan.

  2. 1
    Nu har även Oliver OK stämpel i rumpan. Välgodkänt.

    Ser som een hök, långt fram i språkutvecklingen båpde i förståelse och i sin egen språk användning, ritar ett kors efter sköterskan ( exakt lika långa streck som hon.)
    Vägrar rita gubbe men ritar dock MER än gärna åt henne o berättar vad de tär o hur han ätänker kring bilderna. Kan bokstäver, går balansgång, trär pärlor , använder båda händerna i princip lika bra när han ritade(hade jag ingen aning om!)
    Tja vad ska man säga... STOLT! :-D Onekligen.

    Vihade pratat mycket om besöket o jag hade erättat lite vad som skulle komma att ske. Oliver som INTE hoppade på ett ben förra veckan har visst övat. För idag hoppar han ialla fall genom halva vardagsrummet här hemma. Så han vart grymt besviken nrä BVC-sköterskan inte kollade om han kunde. Lol.
    Hans icke-R gör man inget åt förrän tidigast vid 5½ årskontrollen eller tom . i skolan, OM man alls gör det vill säga.
    Oliver är nu 110cm lång och väger 18,5 kg. Han har ökat både i vikt o längd kurvan.

  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Emma & Theo också godkända!

    Vi har nyss varit på kontrollen och Emma kunde allt hon ska och lite till. Fick massor av beröm så jag känner mig ganksa lång.
    Däremot är det ju inte så lätt att vara pseudotvilling så vi fick göra alla moment två gånger så Theo inte skulle bli sur. :) Han klarade det galant!!! Ja inte gå balansgång och sånt, men fatta att han klarade syntestet! Sköterskan var grymt imponerad, och jag stolt som en tupp. :)
  4. 2
    Emma & Theo också godkända! Vi har nyss varit på kontrollen och Emma kunde allt hon ska och lite till. Fick massor av beröm så jag känner mig ganksa lång.
    Däremot är det ju inte så lätt att vara pseudotvilling så vi fick göra alla moment två gånger så Theo inte skulle bli sur. :) Han klarade det galant!!! Ja inte gå balansgång och sånt, men fatta att han klarade syntestet! Sköterskan var grymt imponerad, och jag stolt som en tupp. :)

Liknande trådar

  1. OK-stämpel i rumpan
    By Indra in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 21:25
  2. OK-stämpel i rumpan..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 15:50
  3. Ok stämpel i rumpan
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 12:28
  4. OK-stämpel i rumpan
    By Anna m Ida o Gustav in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 20:57
  5. OK stämpel i rumpan på 3-års
    By MiaKL,S03+K06 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 15:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar