lamectal
Bokstavsbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    lamectal

    har träffat läkaren och han tyckte att vikanske ska pröva med lamectal för humör svängningarna, nu har hoin haft det förr när hon hadde epilepsi, har någon detta för \"humöret\",
  2. 1
    lamectal har träffat läkaren och han tyckte att vikanske ska pröva med lamectal för humör svängningarna, nu har hoin haft det förr när hon hadde epilepsi, har någon detta för \"humöret\",
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Våran son

    prövade det för många år sedan och vi tyckte inte att det hade någon som helst effekt, dessutom så är det ju en väldigt stark medicin med många biverkningar så jag gillar den inte.

  4. 2
    Våran son prövade det för många år sedan och vi tyckte inte att det hade någon som helst effekt, dessutom så är det ju en väldigt stark medicin med många biverkningar så jag gillar den inte.

  5. Rufstrollets mamma
    #3

    Sonen har haft lamictal

    fast mot epilepsi. Vi märkte inga biverkningar alls, och jag tyckte hans skrikande (han har för vana att skrika ofta och gällt) var lite bättre under perioden han åt den, kanske kan ha med humöret att göra...
  6. 3
    Sonen har haft lamictal fast mot epilepsi. Vi märkte inga biverkningar alls, och jag tyckte hans skrikande (han har för vana att skrika ofta och gällt) var lite bättre under perioden han åt den, kanske kan ha med humöret att göra...
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Min Tös

    äter lamictal mot sin epilepsi. Den har inte haft någon effekt mot humörsvängningar (har aldrig hört att den skulle kunna det) och inte heller några biverkningar. Däremot har concerta varit kanon mot humöret.
  8. 4
    Min Tös äter lamictal mot sin epilepsi. Den har inte haft någon effekt mot humörsvängningar (har aldrig hört att den skulle kunna det) och inte heller några biverkningar. Däremot har concerta varit kanon mot humöret.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar