Jaaaaaaaaaaa!!!
_0405 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Jaaaaaaaaaaa!!!

    Jag klarade första kursen på Hälsouniversitetet (HEL=Hälsa Etik Lärande 8 poäng)!!!!!!!!!!!! Så jäkla sköööönt!

    Annars mår vi bara bra, Arve har precis börjat med Treordsmeningar: Mamma maka meej (mamma smaka mer), Theo äta meej (Theo äta mer). Sen kommer det en hel skrälldus ord, han är en riktig liten härmapa. \"AKTA DEEEJ!\" skrek han häromdagen, undrar vem han fått det ifrån (sneglar på storebrorsan...). Han sover bra på nätterna (peppar peppar...), äter som en häst och är mer vild än tam...

    Nu ska jag sooova! Är så trött efter dagens bedrift! :)

    Kram på er alla!
  2. 1
    Jaaaaaaaaaaa!!! Jag klarade första kursen på Hälsouniversitetet (HEL=Hälsa Etik Lärande 8 poäng)!!!!!!!!!!!! Så jäkla sköööönt!

    Annars mår vi bara bra, Arve har precis börjat med Treordsmeningar: Mamma maka meej (mamma smaka mer), Theo äta meej (Theo äta mer). Sen kommer det en hel skrälldus ord, han är en riktig liten härmapa. \"AKTA DEEEJ!\" skrek han häromdagen, undrar vem han fått det ifrån (sneglar på storebrorsan...). Han sover bra på nätterna (peppar peppar...), äter som en häst och är mer vild än tam...

    Nu ska jag sooova! Är så trött efter dagens bedrift! :)

    Kram på er alla!
  3. Sölvi med Lily
    #2

    Grattis!

    Jättekul, och skönt!
    Vad duktig Arve är att prata! Jag går här och undrar när Lily skall sätta igång. Hon är fortfarande fruktansvärt tyst. Säger mamma och pappa och sko...knappt något mera...:( Vet ju att man inte skall vara orolig, men ändå....
  4. 2
    Grattis! Jättekul, och skönt!
    Vad duktig Arve är att prata! Jag går här och undrar när Lily skall sätta igång. Hon är fortfarande fruktansvärt tyst. Säger mamma och pappa och sko...knappt något mera...:( Vet ju att man inte skall vara orolig, men ändå....
  5. evaOregon
    #3

    Vad skoj!

    Grattis! Var det den som skulle vara så svår?
  6. 3
    Vad skoj! Grattis! Var det den som skulle vara så svår?
  7. Jessica med Theo & Arve
    #4

    Ja...

    ...eller snarare lite luddig och toeretisk på samma gån eftersom det innehåller en massa etik, hälsoteorier och olika människor som har kommit på en massa av dessa teorier, och sen ska man kunna väva samman dessa till någon slags helhet på examinationen. Men nu är det över tralala!

    Kram!
  8. 4
    Ja... ...eller snarare lite luddig och toeretisk på samma gån eftersom det innehåller en massa etik, hälsoteorier och olika människor som har kommit på en massa av dessa teorier, och sen ska man kunna väva samman dessa till någon slags helhet på examinationen. Men nu är det över tralala!

    Kram!
  9. ylver
    #5

    Grattis!

    Vad kul!

    Kram
  10. 5
    Grattis! Vad kul!

    Kram
  11. Medlem sedan
    Jul 2001
    #6

    Så härligt!

    Grattis vännen! Så gött att vara klaaaaar med den!

    Här pratas det fortfarande inte alls, mamma, pappa, ma! (mer!) och titta men that´s it! Han förstår så in i bänken mycket mer förstås och favoritsysselsättningen just nu är att \"diska\"!
    Här har det varit förkylt och ögoninflammation på båda två som gett lite oroliga nätter men f ö är allt bara bra!

    Kramar till er alla!!!!!
  12. 6
    Så härligt! Grattis vännen! Så gött att vara klaaaaar med den!

    Här pratas det fortfarande inte alls, mamma, pappa, ma! (mer!) och titta men that´s it! Han förstår så in i bänken mycket mer förstås och favoritsysselsättningen just nu är att \"diska\"!
    Här har det varit förkylt och ögoninflammation på båda två som gett lite oroliga nätter men f ö är allt bara bra!

    Kramar till er alla!!!!!

Liknande trådar

  1. Jaaaaaaaaaaa!!!
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-02, 20:55
  2. Jaaaaaaaaaaa!!!
    By AnKar in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 20:03
  3. JAAAAAAAAAAA
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 22:34
  4. JAAAAAAAAAAA
    By minskamera in forum Vikt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 15:07
  5. JAAAAAAAAAAA!!!
    By -Mi- in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 11:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar