Jag är sambo och har väl
Ensamförälder
  1. Gnälltant
    #1

    Jag är sambo och har väl

    inte här att göra. Men den jag bor med kommer hem mellan 19-21 på kvällarna, mikrar maten, läser posten, leker med datorn ibland och går sedan och lägger sig. Ibland hinner/orkar han lägga barnen, och på helgerna lagar han för all del middagarna. Ska jag applådera?

    Jag jobbar och pluggar, ca 140% om man räknar ihop. Minsta barnet är ett år. Jag har börjat reta mig på precis allt han gör och inte gör, för att inte tala om allt han säger.

    Förlåt mitt intramp här, ville nog bara säga att jag avundas er.
  2. 1
    Jag är sambo och har väl inte här att göra. Men den jag bor med kommer hem mellan 19-21 på kvällarna, mikrar maten, läser posten, leker med datorn ibland och går sedan och lägger sig. Ibland hinner/orkar han lägga barnen, och på helgerna lagar han för all del middagarna. Ska jag applådera?

    Jag jobbar och pluggar, ca 140% om man räknar ihop. Minsta barnet är ett år. Jag har börjat reta mig på precis allt han gör och inte gör, för att inte tala om allt han säger.

    Förlåt mitt intramp här, ville nog bara säga att jag avundas er.
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2

    Under såna...

    omständigheter är jag glad att jag är ensam..*s*

    Jag tycker att ni ska sätta er ner o prata med varandra. Gå på familjerådgivning för detta löses inte av sig självt! Innan ni bokar tid, fråga Er OM ni vill fortsätta tillsammans och OM ni vill lösa det.
  4. 2
    Under såna... omständigheter är jag glad att jag är ensam..*s*

    Jag tycker att ni ska sätta er ner o prata med varandra. Gå på familjerådgivning för detta löses inte av sig självt! Innan ni bokar tid, fråga Er OM ni vill fortsätta tillsammans och OM ni vill lösa det.
  5. Anno 77
    #3

    Hej!

    Jag kan också känna som du väldigt ofta, att jag vill vara ensam, då vet jag åtminstone att det bara är jag som kan ordna med allt som ska.

    Jag och min sambo går i familjerådgivning redan, har varit 2 ggr, men jag tvivlar fortfarande på vår relation pga olika saker, bl a ngr av de du nämnde.

    Hoppas det blir bättre för er, hur det än löses :)
  6. 3
    Hej! Jag kan också känna som du väldigt ofta, att jag vill vara ensam, då vet jag åtminstone att det bara är jag som kan ordna med allt som ska.

    Jag och min sambo går i familjerådgivning redan, har varit 2 ggr, men jag tvivlar fortfarande på vår relation pga olika saker, bl a ngr av de du nämnde.

    Hoppas det blir bättre för er, hur det än löses :)

Liknande trådar

  1. Min sambo...
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 11:41
  2. Less sambo..
    By mimi64 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 20:24
  3. min sambo den, den.....
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 22:19
  4. Sambo
    By Anjovis in forum Kärlek & relationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 13:59
  5. Arg på min sambo!
    By Mikue bf 18/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar