Så besviken på mig själv!
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Så besviken på mig själv!

    Har inte skurit mig på flera månader men nu för några minuter sedan gjorde jag det. F*n också, att kniven skall vara så effektiv mot ångest... Jag är så besviken på mig själv!

    (Jag har full hjälp och stöd, och är inte suicidal eller så, så oroa er inte.)
  2. 1
    Så besviken på mig själv! Har inte skurit mig på flera månader men nu för några minuter sedan gjorde jag det. F*n också, att kniven skall vara så effektiv mot ångest... Jag är så besviken på mig själv!

    (Jag har full hjälp och stöd, och är inte suicidal eller så, så oroa er inte.)
  3. Felicia
    #2

    *kram*

    Jag önskar att du inte dömde dig själv så hårt. Jag vet hur det är, jag har också mina \"metoder\" för att trycka tillbaka ångesten som jag kämpar med, inte heller hälsosamma. Vi får kämpa på och försöka så gott vi kan, vara lite snälla mot oss själva...
    *kramar om dig*
    /felicia
  4. 2
    *kram* Jag önskar att du inte dömde dig själv så hårt. Jag vet hur det är, jag har också mina \"metoder\" för att trycka tillbaka ångesten som jag kämpar med, inte heller hälsosamma. Vi får kämpa på och försöka så gott vi kan, vara lite snälla mot oss själva...
    *kramar om dig*
    /felicia

Liknande trådar

  1. Besviken på mig själv...
    By Emmylou in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 19:53
  2. Besviken på mig själv!
    By Venus in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 21:38
  3. Jag är besviken på mig själv
    By jobbig mamma in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 09:30
  4. arg och besviken på mej själv...
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 10:39
  5. Så besviken på mig själv
    By aasha in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 22:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar