Brrrr! Lite morgonsvammel!
_0112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Brrrr! Lite morgonsvammel!

    Nu börjas det...den \"riktiga\" hösten med frost och minusgrader alltså! R fick dra på värmen häromdagen. Rutorna på bilen blir att skrapa inför avfärden till dagis. Brrrr!
    Iofs bara -0,9 idag, men det räcker och blir över för en frusen chicken som jag! Hur kallt har ni idag?

    Idag är det 1 lektion 8,20-9,50. Därefter drar jag till L-krona och testar ny musik till mitt kommande \"vanliga\" sp-pass. Kanske tar jag en solning oxå...det hade varit gott!
    I morgon ska jag till frissan! :o) Tänkte färga lite mörkare. Är jag på humör ryker nog en bit på längden oxå! ;o)

    Det slog mej nu...vi behöver en uppsättning nya vinterdäck till Peugeoten! Tråkig, men nödvändig utgift!

    Ha en go dag!
    Kram!
  2. 1
    Brrrr! Lite morgonsvammel! Nu börjas det...den \"riktiga\" hösten med frost och minusgrader alltså! R fick dra på värmen häromdagen. Rutorna på bilen blir att skrapa inför avfärden till dagis. Brrrr!
    Iofs bara -0,9 idag, men det räcker och blir över för en frusen chicken som jag! Hur kallt har ni idag?

    Idag är det 1 lektion 8,20-9,50. Därefter drar jag till L-krona och testar ny musik till mitt kommande \"vanliga\" sp-pass. Kanske tar jag en solning oxå...det hade varit gott!
    I morgon ska jag till frissan! :o) Tänkte färga lite mörkare. Är jag på humör ryker nog en bit på längden oxå! ;o)

    Det slog mej nu...vi behöver en uppsättning nya vinterdäck till Peugeoten! Tråkig, men nödvändig utgift!

    Ha en go dag!
    Kram!
  3. C@rin@
    #2

    Vinteroveraller på

    Här fick jag ta fram vinteroverallerna redan igår då det var ett par minus grader. Lillgrabben var urarg för att behöva bli inpackad in något sådant medan storasyster tyckte det var jätte häftigt att sätta på sig vinterkängor och overall. *ler* För då måste ju snön komma snart.
  4. 2
    Vinteroveraller på Här fick jag ta fram vinteroverallerna redan igår då det var ett par minus grader. Lillgrabben var urarg för att behöva bli inpackad in något sådant medan storasyster tyckte det var jätte häftigt att sätta på sig vinterkängor och overall. *ler* För då måste ju snön komma snart.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Ihhhh

    Vad kul med lite ny höstfrilla. Själv ska jag bli höstfin nästa tisdag. Jag längtar!!! Lite fin färg i kopparbrunt och guld hoppas jag på. Men frissan brukar ha en massa egna idéer som jag iofs brukar vara för feg för att testa, men nu känner jag mig lite mer på hugget.

    Brrr och hyyy från oss i Lund
  6. 3
    Ihhhh Vad kul med lite ny höstfrilla. Själv ska jag bli höstfin nästa tisdag. Jag längtar!!! Lite fin färg i kopparbrunt och guld hoppas jag på. Men frissan brukar ha en massa egna idéer som jag iofs brukar vara för feg för att testa, men nu känner jag mig lite mer på hugget.

    Brrr och hyyy från oss i Lund

Liknande trådar

  1. Morgonsvammel....
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-18, 16:54
  2. Morgonsvammel...
    By Lillmorran in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 17:55
  3. BM-rapport och lite morgonsvammel
    By mia_da in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 08:33
  4. Lite morgonsvammel..
    By Lindys in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 10:15
  5. Morgonsvammel
    By Lindys in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar