Ronjas knöl var normal..
_0408 Augustibarn
  1. Maria m. Bella -99 och Ronja -04
    #1

    Ronjas knöl var normal..

    Fick prata med en läkare i måndags som förklarade för mig..och knölen kommer bli mindre så småningom..det är den som håller ihop benet tydligen..så nu vet vi och Ronja mår bara bra..det märks inte så mycket på henne längre..
    Hennes pappa ramlade ur vagnen när han var liten bröt nyckelbenet och hennes farbror(Mathias tvillingbror) ramlade från en brygga och bröt oxå nyckelbenet när han var 2 år så hon går väl i deras fotspår =)..själv har jag aldrig brutit något.
  2. 1
    Ronjas knöl var normal.. Fick prata med en läkare i måndags som förklarade för mig..och knölen kommer bli mindre så småningom..det är den som håller ihop benet tydligen..så nu vet vi och Ronja mår bara bra..det märks inte så mycket på henne längre..
    Hennes pappa ramlade ur vagnen när han var liten bröt nyckelbenet och hennes farbror(Mathias tvillingbror) ramlade från en brygga och bröt oxå nyckelbenet när han var 2 år så hon går väl i deras fotspår =)..själv har jag aldrig brutit något.
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    dåliga gener alltså ;)

    haha
    Inte lätt å va liten Ronja och född med klena nyckelben *s*

    Skämt å sido, skönt att allt var som det skulle och att hon inte har så ont längre!!!
  4. 2
    dåliga gener alltså ;) haha
    Inte lätt å va liten Ronja och född med klena nyckelben *s*

    Skämt å sido, skönt att allt var som det skulle och att hon inte har så ont längre!!!
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    å vad skönt...

    ...att det var ok med en knöl! *ler* skönt att hon mår bättre oxå...

    ja, hon har ju då en del att leva upp till... så nu när hon gjort det behöver hon ju inte göra om det iaf! *ler*

    *kram*
  6. 3
    å vad skönt... ...att det var ok med en knöl! *ler* skönt att hon mår bättre oxå...

    ja, hon har ju då en del att leva upp till... så nu när hon gjort det behöver hon ju inte göra om det iaf! *ler*

    *kram*

Liknande trådar

  1. Ronjas flygresa
    By Tekla76 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 07:47
  2. Ronjas bvc-besök..
    By Maria med 3 kidz in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 07:25
  3. Ang Ronjas arm..
    By Annica, Robin &3till in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 19:37
  4. Ronjas tur att fylla 3 år!
    By evmg in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 09:34
  5. Ronjas tur att fylla 3 år!
    By evmg in forum _03 Vårbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 16:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar