ett år...
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    ett år...

    Ett år, vad är väl ett år i en människans liv, knappt ett andetag.
    Ett år sedan vi fick se dig. Fick aldrig se dina ögon eller höra dina andetag eller ditt skrik efter mat..

    Men vi älskar dig för det du stod för och för den du nu är lilla Klara.
    Du lever i våra hjärtan.
    Vi kommer alltid vara en för lite i vår familj.
    kramar från mamma, pappa och lillasyster
  2. 1
    ett år... Ett år, vad är väl ett år i en människans liv, knappt ett andetag.
    Ett år sedan vi fick se dig. Fick aldrig se dina ögon eller höra dina andetag eller ditt skrik efter mat..

    Men vi älskar dig för det du stod för och för den du nu är lilla Klara.
    Du lever i våra hjärtan.
    Vi kommer alltid vara en för lite i vår familj.
    kramar från mamma, pappa och lillasyster
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2

    mina tankar

    finns hos er idag. Ett ljus brinner för mina ängla barn hela tiden och nu tänder jag ett ljus även för Klara.
  4. 2
    mina tankar finns hos er idag. Ett ljus brinner för mina ängla barn hela tiden och nu tänder jag ett ljus även för Klara.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Lilla Klara

    OM jag fick bestämma så skulle ALLA våra ungar vara med oss och bara ha det bra. Nu får man försöka att frammana bilder som känns bra och mitt huvud kom det upp en bild av Hugo som pussar din Klara. En stor blöt puss fick hon!
  6. 3
    Lilla Klara OM jag fick bestämma så skulle ALLA våra ungar vara med oss och bara ha det bra. Nu får man försöka att frammana bilder som känns bra och mitt huvud kom det upp en bild av Hugo som pussar din Klara. En stor blöt puss fick hon!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Ja

    Vad är ett år?Inget alls och så väldigt mycket.
    Ett ögonblick som gått så fort och en halv evighet, så mycket som borde ha varit, så mycket som borde ha hänt, och inget av det blev det.
    En stor kram och en varm tanke till er alla.
    Kram
  8. 4
    Ja Vad är ett år?Inget alls och så väldigt mycket.
    Ett ögonblick som gått så fort och en halv evighet, så mycket som borde ha varit, så mycket som borde ha hänt, och inget av det blev det.
    En stor kram och en varm tanke till er alla.
    Kram
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    puss tillbaks till Hugo

    Så försöker jag oxå se dem. Att de har det jättebra, och de som är ledsna ibland är vi som är kvar. Klara och alla andra små änglabarn finns runt oss och håller ögonen på sin familj.
    kram/lotta
  10. 5
    puss tillbaks till Hugo Så försöker jag oxå se dem. Att de har det jättebra, och de som är ledsna ibland är vi som är kvar. Klara och alla andra små änglabarn finns runt oss och håller ögonen på sin familj.
    kram/lotta
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    tack Katarina

    Du har altid så bra och kloka ord att säga.
    Har inte sagt det innan, men du imponerar på mig att kunna klara av detta \"ensam\", alltså utan en partner att gråta hos. Vet att du har resten av din familj. Hoppas du vet vad jag menar.
    Jag om nån vet att inget av detta är nåt man väljer och det finns inget som heter \"att du orkar\", utan man bara gör det. Vill bara ha sagt att jag gillar det du skriver här!
    kram/Lotta
  12. 6
    tack Katarina Du har altid så bra och kloka ord att säga.
    Har inte sagt det innan, men du imponerar på mig att kunna klara av detta \"ensam\", alltså utan en partner att gråta hos. Vet att du har resten av din familj. Hoppas du vet vad jag menar.
    Jag om nån vet att inget av detta är nåt man väljer och det finns inget som heter \"att du orkar\", utan man bara gör det. Vill bara ha sagt att jag gillar det du skriver här!
    kram/Lotta
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7

    Lilla Klara har blivit 1 år

    Kram på dig Klara de är din dag idag .. tänker massor på dig extra mycket just idag på din 1 års dag..undrar såå hur ni har de hur ni ser ut nu?..Du har fått blivit storasyster nu å hon e så söt Lille Alma .. du ser din familj de vet jag .. men ville bara tala om för dig att jag ser dem jag me :) kram på dig....

    Lotta jag tänker på er oxå idag .. massor av kramar från din vän Åsa
  14. 7
    Lilla Klara har blivit 1 år Kram på dig Klara de är din dag idag .. tänker massor på dig extra mycket just idag på din 1 års dag..undrar såå hur ni har de hur ni ser ut nu?..Du har fått blivit storasyster nu å hon e så söt Lille Alma .. du ser din familj de vet jag .. men ville bara tala om för dig att jag ser dem jag me :) kram på dig....

    Lotta jag tänker på er oxå idag .. massor av kramar från din vän Åsa
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8

    Ljuset brinner hela dan

    När tiden går tänder man inte ljuset hela tiden . Men idag får det brinna hela dagen (så länge vi är inne och kan passa det förstås).
    Tack för din omtanke.Ska tända ett extra ljus på minneslunden för alla små änglar tillsammans med Klaras ljus.
    kram/Lotta
  16. 8
    Ljuset brinner hela dan När tiden går tänder man inte ljuset hela tiden . Men idag får det brinna hela dagen (så länge vi är inne och kan passa det förstås).
    Tack för din omtanke.Ska tända ett extra ljus på minneslunden för alla små änglar tillsammans med Klaras ljus.
    kram/Lotta
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9

    Klara och Engel går hand i hand

    Livet tar inte slut. Vi kommer att få se nån gång hur de mår och ser ut och kommer att kunna ge dem pussar och kramar, det tror jag!
    kram/Lotta
  18. 9
    Klara och Engel går hand i hand Livet tar inte slut. Vi kommer att få se nån gång hur de mår och ser ut och kommer att kunna ge dem pussar och kramar, det tror jag!
    kram/Lotta
  19. Anna m.2+Hanna 25/5 -05
    #10

    Kramar!

    Vill skicka kramar till er på Klaras dag. Hoppas den kan bli fin, fast det är tungt.

    Kram!
  20. 10
    Kramar! Vill skicka kramar till er på Klaras dag. Hoppas den kan bli fin, fast det är tungt.

    Kram!
  21. Medlem sedan
    Apr 2002
    #11

    mmm samma här

    ett år har gått.. till vilken nytta... Ett litet öga fick vi se, det var allt... ibland rusar tiden iväg och ibland går den hur sakta som helst.. Så står man och stampar och vill att den ska rusa igen.
    Robin lever nu genom trädet... dom fattas oss dom små som vi aldrig fick behålla... bara låna. Hoppas man snart slipper vara osynliga mamman längre tid.. krammm
  22. 11
    mmm samma här ett år har gått.. till vilken nytta... Ett litet öga fick vi se, det var allt... ibland rusar tiden iväg och ibland går den hur sakta som helst.. Så står man och stampar och vill att den ska rusa igen.
    Robin lever nu genom trädet... dom fattas oss dom små som vi aldrig fick behålla... bara låna. Hoppas man snart slipper vara osynliga mamman längre tid.. krammm
  23. Medlem sedan
    Mar 2005
    #12

    kram

    Ett år som inte varit som det skulle...
    kram
  24. 12
    kram Ett år som inte varit som det skulle...
    kram
  25. veronica. idun. *vidar*
    #13

    kramar från oss

    vi tänker på er
  26. 13
    kramar från oss vi tänker på er
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14

    Tack

    Förstår hur du menar, och dina ord värmer.
    Kram
  28. 14
    Tack Förstår hur du menar, och dina ord värmer.
    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar