dåligt samvete
Ensamförälder
  1. tjoppalisa
    #1

    dåligt samvete

    Jag har dåligt samvete över att jag ska flytta med min son. Dels gentemot min familj som stöttat mig enormt under detta första år och dels gentemot min tidigare arbetsplats som vill att jag ska komma tillbaka till dem och jobba.

    Känner att jag inte får förståelse från något håll (jo, från några vänner) till varför jag vill flytta. Jag har inget jobb ännu att flytta till, men resonerar som så att om jag får lägenhet i den nya staden och kan skola in sonen på dagis där kommer jobb snart. Känns som om jag inte vill vänja honom vi dagis här först och sedan om ett par månader rycka upp honom och börja med en ny inskolning på anna ort...

    Anledningen till flytt är att jag mår riktigtdåligt i min hemstad och måste ge mig själv en chans iaf att testa annan ort. Kan alltid komma tillbaka.
  2. 1
    dåligt samvete Jag har dåligt samvete över att jag ska flytta med min son. Dels gentemot min familj som stöttat mig enormt under detta första år och dels gentemot min tidigare arbetsplats som vill att jag ska komma tillbaka till dem och jobba.

    Känner att jag inte får förståelse från något håll (jo, från några vänner) till varför jag vill flytta. Jag har inget jobb ännu att flytta till, men resonerar som så att om jag får lägenhet i den nya staden och kan skola in sonen på dagis där kommer jobb snart. Känns som om jag inte vill vänja honom vi dagis här först och sedan om ett par månader rycka upp honom och börja med en ny inskolning på anna ort...

    Anledningen till flytt är att jag mår riktigtdåligt i min hemstad och måste ge mig själv en chans iaf att testa annan ort. Kan alltid komma tillbaka.
  3. linkoping
    #2

    hej tjoppalisa

    hej om du vill så kan vi prata. har liknande problem. ska flytta till en annan stad om 2 veckor.
    [email protected]
  4. 2
    hej tjoppalisa hej om du vill så kan vi prata. har liknande problem. ska flytta till en annan stad om 2 veckor.
    [email protected]

Liknande trådar

  1. Dåligt samvete
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 21:01
  2. dåligt samvete!!
    By memlos in forum _0407 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 12:48
  3. Dåligt samvete?
    By Hosanna in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:17
  4. Dåligt samvete
    By Imre in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 17:24
  5. Dåligt samvete!
    By annahconda in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar