Irriterad!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Irriterad!

    Jag pratade med BVC imorse om hur känslig Martin verkar vara och hon tyckte att jag skulle ringa barnläkarmottagningen för att kolla ev allergier innan vi börjar med smakisar för att inte ge fel saker.
    De har telefonkö och varje gång jag ringer får jag svaret, välkommen till barnläkarmottagningen, vår telefonkö är nu fylld var god försök senare.
    Kan det iten bara tuta upptaget så jag slipper betala öppningsavgift varje gång jag ringer. Jag har ringt 10 gånger nu och fått först upptaget ton en gång sen svaret att kön är fylld 9 gånger. *muttrar*

    Sen är jag irriterad på mig själv som istället för att städa som jag föresatt mig idag sitter framför datorn och surfar och småäter godis medan Martin sover och alla de större barnen är hos dagmamman eller i skolan. Det måste vara städat tills på fredag då det kommer dagbarn igen.

    Imorgon ska jag till tandläkaren så då blir det svårt att hinna med nåt. Dessutom ska jag koka kalops och andra grytor då. Har tagit fram 3 kg grytkött för att koka imorgon.
  2. 1
    Irriterad! Jag pratade med BVC imorse om hur känslig Martin verkar vara och hon tyckte att jag skulle ringa barnläkarmottagningen för att kolla ev allergier innan vi börjar med smakisar för att inte ge fel saker.
    De har telefonkö och varje gång jag ringer får jag svaret, välkommen till barnläkarmottagningen, vår telefonkö är nu fylld var god försök senare.
    Kan det iten bara tuta upptaget så jag slipper betala öppningsavgift varje gång jag ringer. Jag har ringt 10 gånger nu och fått först upptaget ton en gång sen svaret att kön är fylld 9 gånger. *muttrar*

    Sen är jag irriterad på mig själv som istället för att städa som jag föresatt mig idag sitter framför datorn och surfar och småäter godis medan Martin sover och alla de större barnen är hos dagmamman eller i skolan. Det måste vara städat tills på fredag då det kommer dagbarn igen.

    Imorgon ska jag till tandläkaren så då blir det svårt att hinna med nåt. Dessutom ska jag koka kalops och andra grytor då. Har tagit fram 3 kg grytkött för att koka imorgon.
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Ja fy för telefonköer

    Jag tycker alltid att det är så att man får sitta vänta på att de ska svara om man ringer till sjukhus/vårdcentralen/telia osv. Trist, förstår att du blir irriterad.
    Låter gott med kalops :)
  4. 2
    Ja fy för telefonköer Jag tycker alltid att det är så att man får sitta vänta på att de ska svara om man ringer till sjukhus/vårdcentralen/telia osv. Trist, förstår att du blir irriterad.
    Låter gott med kalops :)

Liknande trådar

  1. irriterad!
    By Doftranka in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 00:30
  2. Irriterad på Me & I!
    By Lily m T-03 o N-06 in forum Småbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 07:08
  3. irriterad nu
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 18:51
  4. Åh, jag är så IRRITERAD!
    By stello in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 12:18
  5. Irriterad på me and i
    By Stellaris in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 17:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar