Mätningen igår...
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Mätningen igår...

    gick bra. Magen har växt såpass att BM direkt påpekade det då jag kom in i rummet. Tydligen har jag dippat en kurva och det innebär att magen sjunkit rejält vilket BM misstänkt men man måste ju kolla så det inte är något knas på G.

    Pyttet har också slagit en kullerbytta och lagt sig med huvudet neråt men inte ropa \"hej\" än då h*n tydligen har mkt gott om plats där inne och kan slå runt somh*n behagar. H*n har två veckor på sig att klämma sig ned i bäckenet med huvudet och stanna där. Hoppas nu bara att h*n gör det också busbebben!

    Det går framåt!
  2. 1
    Mätningen igår... gick bra. Magen har växt såpass att BM direkt påpekade det då jag kom in i rummet. Tydligen har jag dippat en kurva och det innebär att magen sjunkit rejält vilket BM misstänkt men man måste ju kolla så det inte är något knas på G.

    Pyttet har också slagit en kullerbytta och lagt sig med huvudet neråt men inte ropa \"hej\" än då h*n tydligen har mkt gott om plats där inne och kan slå runt somh*n behagar. H*n har två veckor på sig att klämma sig ned i bäckenet med huvudet och stanna där. Hoppas nu bara att h*n gör det också busbebben!

    Det går framåt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Heja bebben!

    Stanna där nu med huvudet ner! ;o) Skönt att allt var bra.
  4. 2
    Heja bebben! Stanna där nu med huvudet ner! ;o) Skönt att allt var bra.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Så bra!!

    Skönt att magen \"växte ikapp\" igen. :o) Nu får vi hoppas att lillbebben stannar med huvudet nedåt också!
  6. 3
    Så bra!! Skönt att magen \"växte ikapp\" igen. :o) Nu får vi hoppas att lillbebben stannar med huvudet nedåt också!

Liknande trådar

  1. Sista BIA mätningen
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 09:49
  2. Dags för första mag-mätningen strax!
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 10:31
  3. 3:e BIA mätningen gjord
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 08:04
  4. UL igår..
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 20:34
  5. Nu är BIA-mätningen klar
    By Bea m. V & H in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 09:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar