Ida är jätte sjuk.
_04/05 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Ida är jätte sjuk.

    Hon vart förkyld natten till igår och nu har hon jätte tungt att andas,det låter som riktigt svår astma.Både jag och hennes storesyster har ju det så hon har väl oxå åkt på det stackarn.Vi ska åka in till sjukhuset snart,har fått en tid 11:30 och då ska dom göra en bedömning för att se om vi måste åka till Astrid Lindgren`s.Fy vad jobbigt det är att gå här och vänta på att klockan ska gå och lyssna på henne när hon låter så här.Mitt mammahjärta gråter.
  2. 1
    Ida är jätte sjuk. Hon vart förkyld natten till igår och nu har hon jätte tungt att andas,det låter som riktigt svår astma.Både jag och hennes storesyster har ju det så hon har väl oxå åkt på det stackarn.Vi ska åka in till sjukhuset snart,har fått en tid 11:30 och då ska dom göra en bedömning för att se om vi måste åka till Astrid Lindgren`s.Fy vad jobbigt det är att gå här och vänta på att klockan ska gå och lyssna på henne när hon låter så här.Mitt mammahjärta gråter.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Men usch då!

    Hoppas det snart går över och att allt går bra hos läkaren! *kram*
  4. 2
    Men usch då! Hoppas det snart går över och att allt går bra hos läkaren! *kram*
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    stackars

    lilla tjejen :(
    skönt att ni fått en tid iaf så ni får hjälp!
    massa kramar från oss
  6. 3
    stackars lilla tjejen :(
    skönt att ni fått en tid iaf så ni får hjälp!
    massa kramar från oss
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Stackars liten

    Skönt att ni har fått en tid så ni får hjälp!

    Didrik har varit jättemycket sjuk sedan han föddes, mest för att dottern börjat på dagis tror jag. Man blir ju så orolig, förstår att det är jobbigt!
  8. 4
    Stackars liten Skönt att ni har fått en tid så ni får hjälp!

    Didrik har varit jättemycket sjuk sedan han föddes, mest för att dottern börjat på dagis tror jag. Man blir ju så orolig, förstår att det är jobbigt!
  9. Sabina m barnen
    #5

    Förstår

    att det är jobbigt, man blir ju dessutom så orolig när dom små blir sjuka. Hoppas det gick \"bra\" hos doktorn o att hon kryar på sig fort.
  10. 5
    Förstår att det är jobbigt, man blir ju dessutom så orolig när dom små blir sjuka. Hoppas det gick \"bra\" hos doktorn o att hon kryar på sig fort.
  11. @nn@ m Lopp@n
    #6

    Huga!

    Skickar massor av krya-på-er-kramar!

    Stackars liten!
  12. 6
    Huga! Skickar massor av krya-på-er-kramar!

    Stackars liten!
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Usch då :(

    Låter inget vidare och jag hoppas hon snart mår bättre!

    Kram på er!
  14. 7
    Usch då :( Låter inget vidare och jag hoppas hon snart mår bättre!

    Kram på er!
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8

    Hemma igen!

    Vi satt på sjukhuset hela dagen och tog prover och hon fick inhalera 2 ggr.Efter andra inhalationen vart det något bättre och vi fick Airomir utskrivet precis som storesyrran har(en astma medicin).Asmatisk bronkit och en kraftig infektion i kroppen.Plus att hon har enda sen födseln låtigt rosslig i luftrören och det har vi kollat upp med BVCs läkare vid 2 tillfällen och det säger dom är brosk så det gör ju sitt oxå.Läkaren sa att det låter oftast värre än vad det är.Men då svarade jag vänligt men bestämt att: om min dotter har svårt med andningen så tvekar inte jag att åka in en gång för mycket bara för att det oftast låter värre än vad det är!!
    Nu sitter vi här hemma och storesyrran har oxå börjat snora i natt.Astma medicin,näsdroppar,nässug och Alvedon avlöser varann här just nu :-(
  16. 8
    Hemma igen! Vi satt på sjukhuset hela dagen och tog prover och hon fick inhalera 2 ggr.Efter andra inhalationen vart det något bättre och vi fick Airomir utskrivet precis som storesyrran har(en astma medicin).Asmatisk bronkit och en kraftig infektion i kroppen.Plus att hon har enda sen födseln låtigt rosslig i luftrören och det har vi kollat upp med BVCs läkare vid 2 tillfällen och det säger dom är brosk så det gör ju sitt oxå.Läkaren sa att det låter oftast värre än vad det är.Men då svarade jag vänligt men bestämt att: om min dotter har svårt med andningen så tvekar inte jag att åka in en gång för mycket bara för att det oftast låter värre än vad det är!!
    Nu sitter vi här hemma och storesyrran har oxå börjat snora i natt.Astma medicin,näsdroppar,nässug och Alvedon avlöser varann här just nu :-(

Liknande trådar

  1. Jag är jätte, jätte jätte trött!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 00:55
  2. Jätte sjuk:(
    By Dismonia in forum _0907 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 10:25
  3. JÄTTE sjuk och JÄTTE speedad
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 09:10
  4. mår jätte jätte dåligt
    By anonymt namn in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 09:43
  5. Behöver råd *jätte jätte långt*
    By orolig in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar