Malla!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Malla!

    Grattis till boken! För nog var det ditt fina rim????
    ;o)
    Hoppas att den är kul!
    Kramis!
  2. 1
    Malla! Grattis till boken! För nog var det ditt fina rim????
    ;o)
    Hoppas att den är kul!
    Kramis!
  3. Malla med A
    #2

    Jo det var

    det ju! Jag visste inte om det själv så jag fick kontrollera innan jag svarade dig. Tack!
  4. 2
    Jo det var det ju! Jag visste inte om det själv så jag fick kontrollera innan jag svarade dig. Tack!
  5. Malla med A
    #3

    Turdag!

    Idag fick jag pc-spelet Backpacker 3 med posten. Det var pris i en medmeratävling som man var med i bara man har ett sådant kort. Sedan kollade jag på coops hemsida för jaf skickade in svar på en tävling där för ett tag sedan där man kunde vinna två biljetter till musikalen Skönheten och odjuret. Jag hade vunnit det också! Nu tror du att jag inte gör annat än att skicka in tävlingssvar men det är nog den enda tävlingar jag deltagit i detta år. Jag kanske skulle frångå mina principer och satsa lite pengar på spel idag?
  6. 3
    Turdag! Idag fick jag pc-spelet Backpacker 3 med posten. Det var pris i en medmeratävling som man var med i bara man har ett sådant kort. Sedan kollade jag på coops hemsida för jaf skickade in svar på en tävling där för ett tag sedan där man kunde vinna två biljetter till musikalen Skönheten och odjuret. Jag hade vunnit det också! Nu tror du att jag inte gör annat än att skicka in tävlingssvar men det är nog den enda tävlingar jag deltagit i detta år. Jag kanske skulle frångå mina principer och satsa lite pengar på spel idag?
  7. Mamijo
    #4

    Oj!

    Haha, ja, det var verkligen en lyckodag. Vad roligt och lustigt att allt kom på samma dag :).
  8. 4
    Oj! Haha, ja, det var verkligen en lyckodag. Vad roligt och lustigt att allt kom på samma dag :).
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Wow

    jag skulle definitivt köpa en triss-lott i alla fall. Grattis till alla dina vinster.
  10. 5
    Wow jag skulle definitivt köpa en triss-lott i alla fall. Grattis till alla dina vinster.

Liknande trådar

  1. Malla!
    By JennymH&E in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 13:00
  2. Malla Malla!!!!
    By Jajja m A&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 20:10
  3. Malla!
    By Trollz in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 19:27
  4. MALLA!!!!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 09:47
  5. Malla!
    By Helena in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-25, 16:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar