ME *lätt OT!!!*
_0309 Septemberbarn
  1. Anja m H
    #1

    ME *lätt OT!!!*

    Hur gick det i helgen, hur många burkar gjorde du och hur många blev du av med?? Jag är nyyyfiken och har missat eventuella rapporter på M&D! Eller är det dina företagshemligheter ;)?
  2. 1
    ME *lätt OT!!!* Hur gick det i helgen, hur många burkar gjorde du och hur många blev du av med?? Jag är nyyyfiken och har missat eventuella rapporter på M&D! Eller är det dina företagshemligheter ;)?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Det har inte varit

    nån marknad än, den första är 26:e november. Jag åker mer eller mindre direkt därifrån till Trixie. Ska bara hämta lite grejor och sånt hemma först. Jag är uppe i nästan 200 burkar, det BLIR bara 495 (de jag köpt) för en kille jag pratade med på Street när jag var och _rekade_ i helgen gissade på 100-150 burkar. *fnys* Men så är mina bättre. ;)
  4. 2
    Det har inte varit nån marknad än, den första är 26:e november. Jag åker mer eller mindre direkt därifrån till Trixie. Ska bara hämta lite grejor och sånt hemma först. Jag är uppe i nästan 200 burkar, det BLIR bara 495 (de jag köpt) för en kille jag pratade med på Street när jag var och _rekade_ i helgen gissade på 100-150 burkar. *fnys* Men så är mina bättre. ;)

Liknande trådar

  1. Lätt kommet, lätt förgånget...
    By Solile in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-20, 21:44
  2. Vad är lätt att få ner när man
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 09:16
  3. Så lätt det är...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 19:15
  4. Att det var så lätt??
    By Zupermom in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 22:00
  5. Profylaxandning - lätt lätt...
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar