vad tycker ni?
_02 Vårbarn
  1. Ullis med Julia
    #1

    vad tycker ni?

    Snart är det jul igen:)
    Funderar på att köpa ett dockskåp till vår dotter, hon blir 4 år i mars.
    Tycker ni att hon är för ung?
    hon är en rätt lugn tjej som gillar att sitta och greja med smågrejer, barbiedocker osv..tror det skulle passa henne.
    Hur gammal brukar barn vara när man köper sånt?
  2. 1
    vad tycker ni? Snart är det jul igen:)
    Funderar på att köpa ett dockskåp till vår dotter, hon blir 4 år i mars.
    Tycker ni att hon är för ung?
    hon är en rätt lugn tjej som gillar att sitta och greja med smågrejer, barbiedocker osv..tror det skulle passa henne.
    Hur gammal brukar barn vara när man köper sånt?
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Jag har funderat på samma sak

    Men kommit fram till att Elise nog får ett när hon fyller år i stället.
  4. 2
    Jag har funderat på samma sak Men kommit fram till att Elise nog får ett när hon fyller år i stället.
  5. Cachi
    #3

    Maya har ett,,

    ,,som jag ha´de som liten. Vi tog hit det förra julas från mammas hus. I början var det lite kul men det blev mest att man fick plocka småsakerna överallt. Har lyft ner det i källaren nu för hon lekte inte med det. Tar upp det igen när hon visar större intresse för dockskåpet igen.
    Så jag skulle nog inte köpa det ännu men barn är ju olika oxå! :-)
  6. 3
    Maya har ett,, ,,som jag ha´de som liten. Vi tog hit det förra julas från mammas hus. I början var det lite kul men det blev mest att man fick plocka småsakerna överallt. Har lyft ner det i källaren nu för hon lekte inte med det. Tar upp det igen när hon visar större intresse för dockskåpet igen.
    Så jag skulle nog inte köpa det ännu men barn är ju olika oxå! :-)
  7. Morran m. tre
    #4

    Har redan köpt ett

    Som står i förådet och väntar på att tomten ska komma och hämta det :)
  8. 4
    Har redan köpt ett Som står i förådet och väntar på att tomten ska komma och hämta det :)
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Maja har ett

    i trä med rejäla trämöbler i. Hon fick det i treårspresent. I början lekte hon massor med det m,en nu finns inget intresse. Men det beror ju mycket på hur de är..
  10. 5
    Maja har ett i trä med rejäla trämöbler i. Hon fick det i treårspresent. I början lekte hon massor med det m,en nu finns inget intresse. Men det beror ju mycket på hur de är..
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6

    Freja får nog ett

    i födelsedagspresent i maj då hon fyller fyra.

    Men vist verkar din Julia var mogen för ett!

    Vi köper nog ett klassiskt \"Lundby\" eller vad de heter. Satsar nog inte på ngt för mindre barn (de där mer \"oömma\") utan satsar på ett hon kan leka med länge och som det är lätt att hitta möbler till.

    :-)
  12. 6
    Freja får nog ett i födelsedagspresent i maj då hon fyller fyra.

    Men vist verkar din Julia var mogen för ett!

    Vi köper nog ett klassiskt \"Lundby\" eller vad de heter. Satsar nog inte på ngt för mindre barn (de där mer \"oömma\") utan satsar på ett hon kan leka med länge och som det är lätt att hitta möbler till.

    :-)
  13. Nillan m. Malva 020528
    #7

    Ointresserad

    Malva fick mitt gamla då hon fyllde 3 år. Hon var små-intresserad i 5 minuter. Vi har ställt det i hennes sovrum i väntan på att intresset ska komma.
  14. 7
    Ointresserad Malva fick mitt gamla då hon fyllde 3 år. Hon var små-intresserad i 5 minuter. Vi har ställt det i hennes sovrum i väntan på att intresset ska komma.
  15. Christel med Amanda
    #8

    Amanda ska få mitt gamla...

    när hon fyller 4 år i april nästa år.
    Jag ska renovera det med nya tapeter och golv :-)

    Jag tycker inte att de är för små. Amanda är också en pysslig tjej som gärna leker själv med små saker.
  16. 8
    Amanda ska få mitt gamla... när hon fyller 4 år i april nästa år.
    Jag ska renovera det med nya tapeter och golv :-)

    Jag tycker inte att de är för små. Amanda är också en pysslig tjej som gärna leker själv med små saker.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9

    Vi väntar..

    Jag har mitt gamla trevånings Lundby som jag ska ta hem i vinter. Har tänkt repaerara lite möbler som gått sönder, tapetsera om och ev lägga lite nya golv. Vi har tapetrester här hemma som går att använda.. Jonna och Nora ska få det tillsammans, ev till våren.
  18. 9
    Vi väntar.. Jag har mitt gamla trevånings Lundby som jag ska ta hem i vinter. Har tänkt repaerara lite möbler som gått sönder, tapetsera om och ev lägga lite nya golv. Vi har tapetrester här hemma som går att använda.. Jonna och Nora ska få det tillsammans, ev till våren.
  19. Christel med Amanda
    #10

    haha, Du med....

    i renoveringstagen.
    Panduro har en hel del tapeter och golv till dockskåp. Inte så dyrt heller...
  20. 10
    haha, Du med.... i renoveringstagen.
    Panduro har en hel del tapeter och golv till dockskåp. Inte så dyrt heller...

Liknande trådar

  1. Vad tycker ni om
    By bokbok in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 22:18
  2. Vad tycker ni?
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 12:17
  3. Så... vad tycker ni?
    By PastorJohnson in forum Singelmingel
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 11:38
  4. vad tycker ni om...
    By charlie in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 22:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar