Så var det dags för familjerätten igen
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. Katja
    #1

    Så var det dags för familjerätten igen

    Vi skulle egentligen ha vårt tredje möte för någon vecka sedan men min man ställde in det eftersom han skulle spela golftävling... Bra prioritering? Tyder ju lite på hur han har det med prioriteringarna när det väl gäller... Han tog en hel dag ledigt för att spela golf plus att det har gått ytterligare någon helg där han har missat \"ev chans\" att få ytterligare nätter (vi har trappat uppe efterhand sedan seperationen). Han klagade så på att han var deppig för att han inte träffade pojken så ofta (träffas varannan dag utom varannan helg fre-sön när jag har honom) men då kan han ju ta en dag ledigt för att vara med pojke istället för att spela golf!
    Jaja, imorgon är det dags i alla fall. Jag har sagt till FR att jag vill att vi ska skriva ett avtal. Sen behöver vi kanske inte följa det slaviskt men det ska ligga i botten så att jag har något att \"luta mig mot\" och hänvisa till om han skulle strula. Pappan vill förmodligen utöka med en natt till (har lör-sön) så att det blir fre-sön varannan helg. Jag skulle kunna vänta några veckor till men jag får kanske \"ge mig\". Det jag skulle vilja ha på avtal är just fre-sön varannan helg och sen hämta på dagis varannan dag men lämna hos mig så att han sover hos mig på vardagarna (pappan bor en bit bort). Första gången vi var där mådde jag skit (mindre än en månad efter jag kommit på honom med att vara otrogen...), andra gången gick det jättebra! Så jag hoppas att det går bra denna gång också... Håll tummarna för mig!
  2. 1
    Så var det dags för familjerätten igen Vi skulle egentligen ha vårt tredje möte för någon vecka sedan men min man ställde in det eftersom han skulle spela golftävling... Bra prioritering? Tyder ju lite på hur han har det med prioriteringarna när det väl gäller... Han tog en hel dag ledigt för att spela golf plus att det har gått ytterligare någon helg där han har missat \"ev chans\" att få ytterligare nätter (vi har trappat uppe efterhand sedan seperationen). Han klagade så på att han var deppig för att han inte träffade pojken så ofta (träffas varannan dag utom varannan helg fre-sön när jag har honom) men då kan han ju ta en dag ledigt för att vara med pojke istället för att spela golf!
    Jaja, imorgon är det dags i alla fall. Jag har sagt till FR att jag vill att vi ska skriva ett avtal. Sen behöver vi kanske inte följa det slaviskt men det ska ligga i botten så att jag har något att \"luta mig mot\" och hänvisa till om han skulle strula. Pappan vill förmodligen utöka med en natt till (har lör-sön) så att det blir fre-sön varannan helg. Jag skulle kunna vänta några veckor till men jag får kanske \"ge mig\". Det jag skulle vilja ha på avtal är just fre-sön varannan helg och sen hämta på dagis varannan dag men lämna hos mig så att han sover hos mig på vardagarna (pappan bor en bit bort). Första gången vi var där mådde jag skit (mindre än en månad efter jag kommit på honom med att vara otrogen...), andra gången gick det jättebra! Så jag hoppas att det går bra denna gång också... Håll tummarna för mig!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Håller alla tummar och tår. Imt

    ddf
  4. 2
    Håller alla tummar och tår. Imt ddf
  5. Katja
    #3

    Blir inget idag!

    Jag har maginfluensa... Min xman började sen fick vår pojke det och nu när alla är friska (modersinstinkt? :-) ) så blir jag sjuk...
    Så vi får se när vi får nästa tid. För min den är det inga problem eftersom jag vill fortsätta som vi har det... Och min man kan ju inte klaga eftersom han ställde in förra mötet pga en golftävlig... Får se när dom ringer upp när vi får nästa tid...
  6. 3
    Blir inget idag! Jag har maginfluensa... Min xman började sen fick vår pojke det och nu när alla är friska (modersinstinkt? :-) ) så blir jag sjuk...
    Så vi får se när vi får nästa tid. För min den är det inga problem eftersom jag vill fortsätta som vi har det... Och min man kan ju inte klaga eftersom han ställde in förra mötet pga en golftävlig... Får se när dom ringer upp när vi får nästa tid...

Liknande trådar

  1. Dags för familjerätten..
    By Hanna_80 in forum Separation
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 13:11
  2. familjerätten
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 18:37
  3. Dags för familjerätten
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 19:48
  4. Familjerätten
    By uttern in forum Singelmingel
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 21:13
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar