JAg som förespråkat Levonova....
Kropp & hälsa
  1. Christel med Amanda
    #1

    JAg som förespråkat Levonova....

    ska nu ta ut den! Helst på en gång!!!
    Fick idag bekräftat att det med 98% säkerhet är pga Levonova:n som jag faller tillbaka i mina depressioner med jämna mellanrum. Det har nämligen kommit tillbaka sedan jag satte in spiralen för nästan två år sedan.
    Någon mer som känner igen detta? Har nog lyckats övertala mannen att sterilisera sig istället :-)
  2. 1
    JAg som förespråkat Levonova.... ska nu ta ut den! Helst på en gång!!!
    Fick idag bekräftat att det med 98% säkerhet är pga Levonova:n som jag faller tillbaka i mina depressioner med jämna mellanrum. Det har nämligen kommit tillbaka sedan jag satte in spiralen för nästan två år sedan.
    Någon mer som känner igen detta? Har nog lyckats övertala mannen att sterilisera sig istället :-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Absolut!

    Jag blev så deprimerad att jag ville ta livet av mig! Fy vad hemskt det var!

    Har kopparspiral nu eftersom vi vill ha fler barn.
  4. 2
    Absolut! Jag blev så deprimerad att jag ville ta livet av mig! Fy vad hemskt det var!

    Har kopparspiral nu eftersom vi vill ha fler barn.
  5. Christel med Amanda
    #3

    Jagvill ju absolut inte...

    ha fler barn, så kopparspiral käns lite för osäkert. Abort kan jag inte tänka mig, så det gäller att hitta ett väldigt säkert preventivmedel.
    Mannen kan ju som tur är tänka sig en sterilisering, så det löser sig nog. Fram tills dess blir det väl som förr, Trinovum 28. De mådde jag bar av, men jag har ju många fertila år framför mig och så länge vill jag inte äta dem.
    Känns lite tråkigt, för jag har för övrigt varit nöjd med Levonovan :-(
  6. 3
    Jagvill ju absolut inte... ha fler barn, så kopparspiral käns lite för osäkert. Abort kan jag inte tänka mig, så det gäller att hitta ett väldigt säkert preventivmedel.
    Mannen kan ju som tur är tänka sig en sterilisering, så det löser sig nog. Fram tills dess blir det väl som förr, Trinovum 28. De mådde jag bar av, men jag har ju många fertila år framför mig och så länge vill jag inte äta dem.
    Känns lite tråkigt, för jag har för övrigt varit nöjd med Levonovan :-(
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Depresssion...

    ...ja det hamnade jag verkligen i med Levonovan och känner igen mig i Venus beskrivningar. Ville helst sova och aldrig mer vakna :-(

    Har nu haft k-spiral i 6 år och är såååå nöjd!
  8. 4
    Depresssion... ...ja det hamnade jag verkligen i med Levonovan och känner igen mig i Venus beskrivningar. Ville helst sova och aldrig mer vakna :-(

    Har nu haft k-spiral i 6 år och är såååå nöjd!
  9. A
    #5

    Nej tvärtom!

    Är aldrig deppig och har ett mycket jämnare humör!
  10. 5
    Nej tvärtom! Är aldrig deppig och har ett mycket jämnare humör!

Liknande trådar

  1. Ta ut Levonova?
    By kanske... in forum Planera för barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 20:14
  2. LEVONOVA
    By frågvis in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 16:15
  3. Levonova
    By emeli in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 22:28
  4. Levonova
    By Rut78 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 15:48
  5. Ni med Levonova
    By Scully in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 09:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar