Små prickar som kliar !!!
Kropp & hälsa
  1. Maria m.3
    #1

    Små prickar som kliar !!!

    Jag blir tokig !! Och rädd också för den delen.

    Ibalnd kan det börja klia någonstans på kroppen, exemeplvis på benet. Jag kliar och kliar ibland tills det börjar blöda och det som syns är en liten liten prick, som en liten plita ungefär.

    Ibalnd får jag en prick på armen, nu har jag några på magen o.s.v. Dom kan sitta överallt och kliar nått fruktansvärt. Dom är små och torra, alltså inte var- eller vätskefyllda.

    VAD KAN DET VARA ??????? Jag har samma tvätt- och skömedel sen flera år tillbaka (oparfymerade och allergitestade eftersom jag har småbarn) så det kan det inte vara. Kan det vara någon allvarlig sjukdom ??
  2. 1
    Små prickar som kliar !!! Jag blir tokig !! Och rädd också för den delen.

    Ibalnd kan det börja klia någonstans på kroppen, exemeplvis på benet. Jag kliar och kliar ibland tills det börjar blöda och det som syns är en liten liten prick, som en liten plita ungefär.

    Ibalnd får jag en prick på armen, nu har jag några på magen o.s.v. Dom kan sitta överallt och kliar nått fruktansvärt. Dom är små och torra, alltså inte var- eller vätskefyllda.

    VAD KAN DET VARA ??????? Jag har samma tvätt- och skömedel sen flera år tillbaka (oparfymerade och allergitestade eftersom jag har småbarn) så det kan det inte vara. Kan det vara någon allvarlig sjukdom ??
  3. tesmos
    #2

    myggbett? *imt*

    .
  4. 2
    myggbett? *imt* .

Liknande trådar

  1. Ull kliar väl..men kliar även
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 20:28
  2. Prickar som kliar..
    By Anonymisen in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 21:32
  3. Nu kliar det i min mun, kan man få kli
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-27, 14:31
  4. *kliar, kliar, kliar*
    By ~Ida~ in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 07:56
  5. prickar som inte kliar
    By mycket fundersam in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 21:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar