Vad har man eg för rättigheter ?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Vad har man eg för rättigheter ?

    Vi bokade våra biljetter till tenerife med Sterling
    för ett par månader sen (åker i början på januari), allt är betalt och hittills har vi fått 5 ändringar i avgångs/ankomsttid, senast ställde de helt in flygningarna och vi fick byta dagar vilket skapar merkostnader förstås, eftersom vår lgenhet är bokad en viss period. Dessutom försökte de kräva mig på flera tusen emellan för dyrare biljetter, men jag blev ganska arg på dem och då kollade killen och sa att \"jag hade rätt, självklart ska man inte betala någon mellanskillnad\"...(Jag undrar hur de gör med folk som inte orkar bråka - snor dem på 3.000 extra?)

    Den här senaste ändringen berodde på att de hade gått ihop med Maersk air, och nu läser jag i dagens tidning
    att Sterling i sin tur ska bli uppköpta av en annan skandinavisk flygkoncern.
    Så nu väntar jag på mer problem, och tänker förbereda mig lite bättre.

    Någon som vet, eller ska man kanske fråga någon konsumentvägledare el dyl?

    Jag ser framför mig hur vår lägenhet står tom i en månad för att vi inte lyckas ta oss dit pga flygstrul...:-(
  2. 1
    Vad har man eg för rättigheter ? Vi bokade våra biljetter till tenerife med Sterling
    för ett par månader sen (åker i början på januari), allt är betalt och hittills har vi fått 5 ändringar i avgångs/ankomsttid, senast ställde de helt in flygningarna och vi fick byta dagar vilket skapar merkostnader förstås, eftersom vår lgenhet är bokad en viss period. Dessutom försökte de kräva mig på flera tusen emellan för dyrare biljetter, men jag blev ganska arg på dem och då kollade killen och sa att \"jag hade rätt, självklart ska man inte betala någon mellanskillnad\"...(Jag undrar hur de gör med folk som inte orkar bråka - snor dem på 3.000 extra?)

    Den här senaste ändringen berodde på att de hade gått ihop med Maersk air, och nu läser jag i dagens tidning
    att Sterling i sin tur ska bli uppköpta av en annan skandinavisk flygkoncern.
    Så nu väntar jag på mer problem, och tänker förbereda mig lite bättre.

    Någon som vet, eller ska man kanske fråga någon konsumentvägledare el dyl?

    Jag ser framför mig hur vår lägenhet står tom i en månad för att vi inte lyckas ta oss dit pga flygstrul...:-(
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Jag

    har ocksâ haft pb med sterling, det är ju helt omöjligt att boka i december/ januari, för det finns ingen plats kvar!
  4. 2
    Jag har ocksâ haft pb med sterling, det är ju helt omöjligt att boka i december/ januari, för det finns ingen plats kvar!

Liknande trådar

  1. LSS-rättigheter?
    By Johannah in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-31, 12:45
  2. Vad har vi för rättigheter?
    By wondergirl in forum Autismspektrum
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 13:11
  3. Vad har vi för rättigheter?
    By wondergirl in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 15:02
  4. Vda har man för rättigheter?
    By Lisse in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 19:43
  5. Rättigheter?
    By zillen72 in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 06:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar