Padre M
Träning
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Padre M

    Hur gick det på F&S-passet?
  2. 1
    Padre M Hur gick det på F&S-passet?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Hehe...

    Passet som sådant hade lite lågt tempo - men det gick väl hyfsat. Jag skippade armarna, det var ett bra tips.

    Jag började springa åt fel håll en gång och ett par gånger gick alla åt vänster när jag gick höger :)
    Bensprattlet var väl inte självklart men det gick efter ett tag. När jag väl fick in det bytte ledaren rörelse :)

    Fast det roligast var nog när jag skulle gå, när en dam där frågade mig om jag möjligen var i Marocko för ett par år sedan, vilket stämde. Hon mindes mig därifrån- tänk vilket outplånligt intryck man kan göra :D
  4. 2
    Hehe... Passet som sådant hade lite lågt tempo - men det gick väl hyfsat. Jag skippade armarna, det var ett bra tips.

    Jag började springa åt fel håll en gång och ett par gånger gick alla åt vänster när jag gick höger :)
    Bensprattlet var väl inte självklart men det gick efter ett tag. När jag väl fick in det bytte ledaren rörelse :)

    Fast det roligast var nog när jag skulle gå, när en dam där frågade mig om jag möjligen var i Marocko för ett par år sedan, vilket stämde. Hon mindes mig därifrån- tänk vilket outplånligt intryck man kan göra :D
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Det verkar ju ha gått riktigt bra

    och kul att bli igenkänd :-)
  6. 3
    Det verkar ju ha gått riktigt bra och kul att bli igenkänd :-)
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Bra och bra...

    Jag har en rätt lång inlärningskurva .. :)

    Fast när hon körde salsasteg till salsamusik hängde jag med :)
  8. 4
    Bra och bra... Jag har en rätt lång inlärningskurva .. :)

    Fast när hon körde salsasteg till salsamusik hängde jag med :)
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Åh salsa

    Jag är såååå sugen på att gå en till kurs i salsa (har gått en kort introkurs en gång för jättelängesedan) men har ingen partner att gå med. Det finns en kille på jobbet som gillar att dansa salsa så jag får väl försöka bearbeta honom lite, han har dock redan gått flera nivåers kurser men kan ju alltid behöva en uppfräschning på kunskaperna :-)
  10. 5
    Åh salsa Jag är såååå sugen på att gå en till kurs i salsa (har gått en kort introkurs en gång för jättelängesedan) men har ingen partner att gå med. Det finns en kille på jobbet som gillar att dansa salsa så jag får väl försöka bearbeta honom lite, han har dock redan gått flera nivåers kurser men kan ju alltid behöva en uppfräschning på kunskaperna :-)

Liknande trådar

  1. Padre M
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 13:12
  2. Padre M!
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 18:12
  3. Padre M
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 01:04
  4. Padre M!
    By MiaNyfiken in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 17:58
  5. Padre M
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 15:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar