idag är det bf för missfallet
Missfall
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    idag är det bf för missfallet

    Jag är så ledsen för jag sörjer ju fortfarande den lilla som förlorades. Samtidigt så har jag ett fånigt leende på läpparna varje gång som lillsmulan sparkar till. Så idag blir en dag fylld av både tårar och skratt.
    Varma kramar till er alla!!
  2. 1
    idag är det bf för missfallet Jag är så ledsen för jag sörjer ju fortfarande den lilla som förlorades. Samtidigt så har jag ett fånigt leende på läpparna varje gång som lillsmulan sparkar till. Så idag blir en dag fylld av både tårar och skratt.
    Varma kramar till er alla!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Mitt var i måndags

    och jag måste säga att det var lite av en befrielse att gå över den... Har inte sörjt det lilla Livet på länge, men tänkt väldigt mycket på det på sistone, när jag inte har mått så bra... En slump att jag var på förlossningen samma dag? Bara det väcker ju en del känslor...

    Men jag är Så glad att jag är gravid igen nu när bf passeras! Det är ju inte alla förunnat att bli gravida så snabbt!

    Ha en bra dag och stor kram till dig! Klappa magen lite extra från mig!
  4. 2
    Mitt var i måndags och jag måste säga att det var lite av en befrielse att gå över den... Har inte sörjt det lilla Livet på länge, men tänkt väldigt mycket på det på sistone, när jag inte har mått så bra... En slump att jag var på förlossningen samma dag? Bara det väcker ju en del känslor...

    Men jag är Så glad att jag är gravid igen nu när bf passeras! Det är ju inte alla förunnat att bli gravida så snabbt!

    Ha en bra dag och stor kram till dig! Klappa magen lite extra från mig!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Mitt var i måndags

    och jag måste säga att det var lite av en befrielse att gå över den... Har inte sörjt det lilla Livet på länge, men tänkt väldigt mycket på det på sistone, när jag inte har mått så bra... En slump att jag var på förlossningen samma dag? Bara det väcker ju en del känslor...

    Men jag är Så glad att jag är gravid igen nu när bf passeras! Det är ju inte alla förunnat att bli gravida så snabbt!

    Ha en bra dag och stor kram till dig! Klappa magen lite extra från mig!
  6. 3
    Mitt var i måndags och jag måste säga att det var lite av en befrielse att gå över den... Har inte sörjt det lilla Livet på länge, men tänkt väldigt mycket på det på sistone, när jag inte har mått så bra... En slump att jag var på förlossningen samma dag? Bara det väcker ju en del känslor...

    Men jag är Så glad att jag är gravid igen nu när bf passeras! Det är ju inte alla förunnat att bli gravida så snabbt!

    Ha en bra dag och stor kram till dig! Klappa magen lite extra från mig!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Hej vännen

    Ja, dessa datum är ju magiska på något sätt. Man har ju väntat och haftförväntingar kring tiden. Jag minns speciellt datumet som vi förväntades få våra tvillingar som vi också gick längst med - det datumet är lite \"heligt\" fortfarande, men det bleknar nog lite med tiden.

    Skönt att du har en så påtaglig liten krabat i magen som påminner dig om sin existens! Det måste vara härligt! :-D

    Kram och var riktigt, riktigt rädd om dig!
  8. 4
    Hej vännen Ja, dessa datum är ju magiska på något sätt. Man har ju väntat och haftförväntingar kring tiden. Jag minns speciellt datumet som vi förväntades få våra tvillingar som vi också gick längst med - det datumet är lite \"heligt\" fortfarande, men det bleknar nog lite med tiden.

    Skönt att du har en så påtaglig liten krabat i magen som påminner dig om sin existens! Det måste vara härligt! :-D

    Kram och var riktigt, riktigt rädd om dig!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    Tack!

    Vi följer verkligen varandra:) Det är så skönt att du förstår. Och jag är också så glad och tacksam, både för min son som är solen och för den lilla i magen som gör mig så lycklig. Ibland så får jag bara känslan av att jag blev gravid för snabbt, att jag inte brydde mig tillräckligt om det liv som försvann eftersom jag så snabbt kunde ersätta det med en ny graviditet. Synd att jag har så mycket tid till att grubbla;) Men på något sätt så har jag nått en milstolpe idag och nu ser jag bara framåt.
    Många kramar till dig idag!!
  10. 5
    Tack! Vi följer verkligen varandra:) Det är så skönt att du förstår. Och jag är också så glad och tacksam, både för min son som är solen och för den lilla i magen som gör mig så lycklig. Ibland så får jag bara känslan av att jag blev gravid för snabbt, att jag inte brydde mig tillräckligt om det liv som försvann eftersom jag så snabbt kunde ersätta det med en ny graviditet. Synd att jag har så mycket tid till att grubbla;) Men på något sätt så har jag nått en milstolpe idag och nu ser jag bara framåt.
    Många kramar till dig idag!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Ja visst är det magiskt...

    man har ju tänkt så långt trots att graviditeten knappt hade börjat att märkas. Jag hade nog mentalt redan gått igenom förlossningen och hade tankar på hur kallt det skulle vara och vilka kläder vi skulle ha med oss till bebisen och..... du vet.
    Men nu börjar en ny fas, och allt kommer att bli härligt och underbart med denna nya lilla bebis.
    Tack för att du tänkte på mig!
    stora kramar till dig Kuben!!
  12. 6
    Ja visst är det magiskt... man har ju tänkt så långt trots att graviditeten knappt hade börjat att märkas. Jag hade nog mentalt redan gått igenom förlossningen och hade tankar på hur kallt det skulle vara och vilka kläder vi skulle ha med oss till bebisen och..... du vet.
    Men nu börjar en ny fas, och allt kommer att bli härligt och underbart med denna nya lilla bebis.
    Tack för att du tänkte på mig!
    stora kramar till dig Kuben!!

Liknande trådar

  1. 5 missfallet
    By Anonym in forum _1208 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-08, 13:21
  2. andra missfallet
    By milla g in forum Missfall
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-21, 13:08
  3. Ang missfallet..
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 09:22
  4. 3e missfallet på g
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 20:26
  5. 4:e Missfallet....
    By 4:e på väg in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 12:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar