Ni med storebröder...
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    Ni med storebröder...

    Jag är så trött på att VARJE (ja 9 av 10 iaf) morgon få byta i Miltons säng...

    Han blev dagtorr i början av sommaren men har kvar nattblöjjan, saken är den att han kan verkligen inte låta snoppen vara och pillar tom i sömnen.
    Detta resulterar ju i att lillsnoppen tittar ut från blöjjan och de blir olyckor direkt.

    Nån som haft \"problemet\" ???

    kramkram
  2. 1
    Ni med storebröder... Jag är så trött på att VARJE (ja 9 av 10 iaf) morgon få byta i Miltons säng...

    Han blev dagtorr i början av sommaren men har kvar nattblöjjan, saken är den att han kan verkligen inte låta snoppen vara och pillar tom i sömnen.
    Detta resulterar ju i att lillsnoppen tittar ut från blöjjan och de blir olyckor direkt.

    Nån som haft \"problemet\" ???

    kramkram
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    :0)

    Ja du...verkar som att de har väldigt svårt att lita lillsnoppen att vara ifred. Vi har ju inte kommit lika långt som ni i blöjavväjningen. Men oavsett med eller utan blöja så nog sitter han med handen nere i byxan ändå! :0)
    Vi har helt enkelt fått se till att han har hela pyamaser. Visserligen så kan han lyckas få upp den över kanten i alla fall men det är inte lika ofta.

    Vad kan man göra?! :0)

    Kram
  4. 2
    :0) Ja du...verkar som att de har väldigt svårt att lita lillsnoppen att vara ifred. Vi har ju inte kommit lika långt som ni i blöjavväjningen. Men oavsett med eller utan blöja så nog sitter han med handen nere i byxan ändå! :0)
    Vi har helt enkelt fått se till att han har hela pyamaser. Visserligen så kan han lyckas få upp den över kanten i alla fall men det är inte lika ofta.

    Vad kan man göra?! :0)

    Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3

    Smart!!

    ska genast införskaffa hela pyjamaser!, precis som du säger borde de ju bli svårare iaf!...stackarn, nu ska mamman sätta stopp på pilleriet..*Asg*

    kramkram
  6. 3
    Smart!! ska genast införskaffa hela pyjamaser!, precis som du säger borde de ju bli svårare iaf!...stackarn, nu ska mamman sätta stopp på pilleriet..*Asg*

    kramkram
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4

    ;0)

    Men jag tror inte att han får några med för det! ;0)

  8. 4
    ;0) Men jag tror inte att han får några med för det! ;0)

Liknande trådar

  1. Ni storebröder...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2016-04-12, 11:52
  2. storebröder
    By Fia_med_3 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar