Kan man vara gravid...
_0309 Septemberbarn
  1. Skengravid?
    #1

    Kan man vara gravid...

    även fast man har vanlig mens eller är det bara en skröna som man hör om ibland? Grejen är att jag har varit väldigt trött på sistone, har gått upp i vikt och nu idag har jag känt något som verkligen känns som fosterrörelser flera gånger och när jag lägger handen på magen så känner jag att det rör sig därinne. Samtidigt har jag haft mens precis som vanligt. Är jag bara skengravid eller ska jag köpa ett test? Känns som att kasta pengar i sjön för inte sjutton kan jag väl vara gravid????
  2. 1
    Kan man vara gravid... även fast man har vanlig mens eller är det bara en skröna som man hör om ibland? Grejen är att jag har varit väldigt trött på sistone, har gått upp i vikt och nu idag har jag känt något som verkligen känns som fosterrörelser flera gånger och när jag lägger handen på magen så känner jag att det rör sig därinne. Samtidigt har jag haft mens precis som vanligt. Är jag bara skengravid eller ska jag köpa ett test? Känns som att kasta pengar i sjön för inte sjutton kan jag väl vara gravid????
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    tycker gott du kan köpa ett test,

    även om du nu kanske inte är gravid så slipper du ju då gå runt och fundera på det, eller hur?

    Visst finns det fall där kvinnan har blödningar vid varje tillfälle hon skulle haft mens, så för att kunna utesluta en graviditet så tycker jag att du ska göra ett test!

    Hoppas att resultatet är det som du vill!
    Kram!
  4. 2
    tycker gott du kan köpa ett test, även om du nu kanske inte är gravid så slipper du ju då gå runt och fundera på det, eller hur?

    Visst finns det fall där kvinnan har blödningar vid varje tillfälle hon skulle haft mens, så för att kunna utesluta en graviditet så tycker jag att du ska göra ett test!

    Hoppas att resultatet är det som du vill!
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Kan du inte

    berätta vad du fick för resultat på testet sen? *nyfiken*
  6. 3
    Kan du inte berätta vad du fick för resultat på testet sen? *nyfiken*
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Hejsan

    Jag tror inte att det är speciellt vanligt MEN jag har en kompis som fick reda på sin graviditet i 5e månaden. Det var för ca 17 år sedan och jag är gudmor till det barnet:). Hon hade alltså mens. Köp test omedelbums så vet du sen. Meddela gärna resultatet.
  8. 4
    Hejsan Jag tror inte att det är speciellt vanligt MEN jag har en kompis som fick reda på sin graviditet i 5e månaden. Det var för ca 17 år sedan och jag är gudmor till det barnet:). Hon hade alltså mens. Köp test omedelbums så vet du sen. Meddela gärna resultatet.

Liknande trådar

  1. Att vara eller inte vara...gravid
    By GroFrö in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 15:38
  2. Att vara eller inte vara - Gravid.
    By Nervvrak in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 19:24
  3. Kan jag vara gravid?
    By Katrin o Theodor in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-23, 19:00
  4. kan jag vara gravid?
    By juliao in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 09:13
  5. Att det kan vara såhär att vara gravid!!
    By sprengja in forum _0606 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 20:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar