Cecilia & Samuel !
Känsliga snack
  1. AnnaMaria K
    #1

    Cecilia & Samuel !

    Hur går det för dig ? Har du hunnit börja med litium ?
    Om du orkar- skriv o berätta ! Själv kämpar jag på med Seroquel och ingen här verkar ha erfaenhet av den :-( Har en del biverkningar men min doktor tror det är övergående och det hoppas jag verkligen - illamående, kraftlöshet mm är inte kul.
    Kram !!!
  2. 1
    Cecilia & Samuel ! Hur går det för dig ? Har du hunnit börja med litium ?
    Om du orkar- skriv o berätta ! Själv kämpar jag på med Seroquel och ingen här verkar ha erfaenhet av den :-( Har en del biverkningar men min doktor tror det är övergående och det hoppas jag verkligen - illamående, kraftlöshet mm är inte kul.
    Kram !!!
  3. AnnaMaria K
    #2

    Hej !

    Vad jobbigt med kräkningar som biverkan ! Kan du inte byta läkemedel eller få något mot kräkningarna ? Det är ju inte hälsosamt att kräkas så ofta ! Ihop med humörsvängningar låter det jobbigt ! Mina svängningar har jag knappt känt pga biverkningar så jag vet inte riktigt var jag befinner mig, eller hur jag nu ska säga.
    Det ska bli intressant att höra hur det går med litium, du kan väl berätta ! Jag håller tummarna !
    Jag var på rehabmöte i måndags och det gick ganska bra.Vi planerar för arbetsträning på annan arbetsplats än min nuvarande och det känns okej.
    Jag var in på sidan du rekommenderade men hittade inget vettigt, men jag ska gå dit fler ggr.
    Hör av dig och berätta hur det går för dig ! Jag tänker på dig.
  4. 2
    Hej ! Vad jobbigt med kräkningar som biverkan ! Kan du inte byta läkemedel eller få något mot kräkningarna ? Det är ju inte hälsosamt att kräkas så ofta ! Ihop med humörsvängningar låter det jobbigt ! Mina svängningar har jag knappt känt pga biverkningar så jag vet inte riktigt var jag befinner mig, eller hur jag nu ska säga.
    Det ska bli intressant att höra hur det går med litium, du kan väl berätta ! Jag håller tummarna !
    Jag var på rehabmöte i måndags och det gick ganska bra.Vi planerar för arbetsträning på annan arbetsplats än min nuvarande och det känns okej.
    Jag var in på sidan du rekommenderade men hittade inget vettigt, men jag ska gå dit fler ggr.
    Hör av dig och berätta hur det går för dig ! Jag tänker på dig.

Liknande trådar

  1. Samuel GÅR!
    By FaithMom in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 20:45
  2. Samuel
    By kiwi in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 06:53
  3. Samuel..
    By Peterlina in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 09:31
  4. Cecilia & Samuel !
    By AnnaMaria K in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 14:19
  5. Cecilia & Samuel !
    By AnnaMaria K in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 16:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar