Fläskläppsläge!
_0112 Decemberbarn
  1. Stackars Viggo och hans mamma
    #1

    Fläskläppsläge!

    PANG! rakt in i skohyllan på dagis 30 sek efter vi kom dit efter en morgon av lirkande för att få honom till dagis. Maken på älgjakt, jag sjuk och SUR och utan bil.

    Blodet droppade, läppen svullnade till makalös storlek och vi hem igen. *suckar* Tyvärr blir det väl åtminstone en brun tand av detta... Har har som en pisksnärtssmäll över näsa, näsvinge (som sprack lite)och över läppen en tydlig rund ring efter någon popnit från hyllan.
    Nu skriker han igen. Han, liksom jag är mkt lättretad nu...nämnde jag att jag har mens oxå???
    Och min login på FK.se bara låser sig, hur jag än gör...
  2. 1
    Fläskläppsläge! PANG! rakt in i skohyllan på dagis 30 sek efter vi kom dit efter en morgon av lirkande för att få honom till dagis. Maken på älgjakt, jag sjuk och SUR och utan bil.

    Blodet droppade, läppen svullnade till makalös storlek och vi hem igen. *suckar* Tyvärr blir det väl åtminstone en brun tand av detta... Har har som en pisksnärtssmäll över näsa, näsvinge (som sprack lite)och över läppen en tydlig rund ring efter någon popnit från hyllan.
    Nu skriker han igen. Han, liksom jag är mkt lättretad nu...nämnde jag att jag har mens oxå???
    Och min login på FK.se bara låser sig, hur jag än gör...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Ajajaj!

    Vilken otur! Åsså mens på det...det är verkligen illa!
    Skickar lite positiv enegri till er båda, ta emot: *swwwwosch*
  4. 2
    Ajajaj! Vilken otur! Åsså mens på det...det är verkligen illa!
    Skickar lite positiv enegri till er båda, ta emot: *swwwwosch*
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Fy och usch i kvadrat!

    Att olyckor aldrig kommer ensamma? Måste de locka till sig massa annat elände. Stackars dig som både är sjuk och har mens. Bläää!!!

    Stor kram till Viggo och hans stackars läpp.
  6. 3
    Fy och usch i kvadrat! Att olyckor aldrig kommer ensamma? Måste de locka till sig massa annat elände. Stackars dig som både är sjuk och har mens. Bläää!!!

    Stor kram till Viggo och hans stackars läpp.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    blääää!!!

    åh, vad jag lider med dig!! (och Viggo).

    Det där med FK hade jag oxå problem med häromdagen. JAg gjorde en ny inloggningsprofil via banken. Då funkade det.

    Jag är oxå ensam denna veckan *phu* förkyld o eländig. Igår var jag totalt vansinnig o gnälliga barn....... Idag har jag jobbat med bäbis och hade ett huvud klart för sprägning när jag hämtade på dagis......

    Så jag känner HELT med dig!
  8. 4
    blääää!!! åh, vad jag lider med dig!! (och Viggo).

    Det där med FK hade jag oxå problem med häromdagen. JAg gjorde en ny inloggningsprofil via banken. Då funkade det.

    Jag är oxå ensam denna veckan *phu* förkyld o eländig. Igår var jag totalt vansinnig o gnälliga barn....... Idag har jag jobbat med bäbis och hade ett huvud klart för sprägning när jag hämtade på dagis......

    Så jag känner HELT med dig!
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5

    Kram på dig

    och Viggo. Vilken dag!
    Vissa dar är allt fel.

    Äldste sonen sprang in i strykbrädan en gång så ena tanden gick igenom läppen.
  10. 5
    Kram på dig och Viggo. Vilken dag!
    Vissa dar är allt fel.

    Äldste sonen sprang in i strykbrädan en gång så ena tanden gick igenom läppen.
  11. Medlem sedan
    Apr 2001
    #6

    Tack för alla tankar! Jag fick en suverän

    kväll tack vare det! Blev bjuden på Starboys på Sandgrund (Lotta vet vad jag menar) och efterfest i logen. (hur begåvat var det? nej, idag är jag tröööött och inte så lite bakis...)
    Men oj vad skoj!
  12. 6
    Tack för alla tankar! Jag fick en suverän kväll tack vare det! Blev bjuden på Starboys på Sandgrund (Lotta vet vad jag menar) och efterfest i logen. (hur begåvat var det? nej, idag är jag tröööött och inte så lite bakis...)
    Men oj vad skoj!
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    aj!

    Stackars honom!-Och stackars dig!
    uppmuntringskramar kommer här!
  14. 7
    aj! Stackars honom!-Och stackars dig!
    uppmuntringskramar kommer här!
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8

    Nämen usch vilken dag :( (imt)

    ...
  16. 8
    Nämen usch vilken dag :( (imt) ...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar