Personlig tränare
Träning
  1. vildeo
    #1

    Personlig tränare

    Efter två barn är det dags att på allvar ta tag i att trimma kroppen. Jag har ingen övervikt men daller :-)
    Har alltid varit vältränad med muskler bara genom att röra mig i vardagen, men nu efter 30 strecket märker jag att kroppen börjat hänga...
    Nu funderar jag på det här med personlig tränare. Hur funkar det? Är det värt pengarna? Fortsätter man träna sedan och hålla motivationen uppe?
    Ngn speciell anläggning eller tränare som någon mer insatt kan rekommendera?
    Känner mig som Bambi på hal is...har liksom aldrig satt min fot på ett riktigt gym..
  2. 1
    Personlig tränare Efter två barn är det dags att på allvar ta tag i att trimma kroppen. Jag har ingen övervikt men daller :-)
    Har alltid varit vältränad med muskler bara genom att röra mig i vardagen, men nu efter 30 strecket märker jag att kroppen börjat hänga...
    Nu funderar jag på det här med personlig tränare. Hur funkar det? Är det värt pengarna? Fortsätter man träna sedan och hålla motivationen uppe?
    Ngn speciell anläggning eller tränare som någon mer insatt kan rekommendera?
    Känner mig som Bambi på hal is...har liksom aldrig satt min fot på ett riktigt gym..
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Jag tränar på SATS

    Det är dyrt där, det vill jag säga på en gång. Så om du bara vill träna styrka i gymet och inte gruppträning så är det för dyrt. Men jag tränar allt möjligt där och är nöjd.

    Tycker att de PT-timmar jag köpt var mycket väl investerade pengar. Jag använder mina PT-timmar för att komma vidare i styrketräningen när jag börjar tröttna på mitt program och vill finslipa det för att nå mina personliga mål.
  4. 2
    Jag tränar på SATS Det är dyrt där, det vill jag säga på en gång. Så om du bara vill träna styrka i gymet och inte gruppträning så är det för dyrt. Men jag tränar allt möjligt där och är nöjd.

    Tycker att de PT-timmar jag köpt var mycket väl investerade pengar. Jag använder mina PT-timmar för att komma vidare i styrketräningen när jag börjar tröttna på mitt program och vill finslipa det för att nå mina personliga mål.
  5. vildeo
    #3

    ok

    iom att jag \"bara\" tänkt styrketräna och fixa konditionen utomhus, så går SATS bort då.
    Har också hört att de är dyra.
  6. 3
    ok iom att jag \"bara\" tänkt styrketräna och fixa konditionen utomhus, så går SATS bort då.
    Har också hört att de är dyra.

Liknande trådar

  1. Gym - personlig tränare?
    By majsanr in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 13:37
  2. Personlig Tränare
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 08:02
  3. Personlig tränare...
    By Nette~Elliot&Ninni in forum _0607 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 21:20
  4. Personlig tränare!?
    By ~JENN~ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 09:34
  5. Personlig tränare...
    By img med Anton in forum _0507 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar