Äventyrsbad :-)
Downs Syndrom
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Äventyrsbad :-)

    På lördag ska vi, jag och ungarna, till Äventyrsbadet i Borlänge, nu är det ganska länge sedan vi var dit, så det ska bli kul. =)




    Intresseklubben antecknar, va?.. hehe
  2. 1
    Äventyrsbad :-) På lördag ska vi, jag och ungarna, till Äventyrsbadet i Borlänge, nu är det ganska länge sedan vi var dit, så det ska bli kul. =)




    Intresseklubben antecknar, va?.. hehe
  3. Wivica
    #2

    Hört talas om detta stället....

    Det ska visst vara kul där.Har en syster som bor i Borlänge.Får besöka det med barnen nästa gång vi åker dit...tror jag minsann!
  4. 2
    Hört talas om detta stället.... Det ska visst vara kul där.Har en syster som bor i Borlänge.Får besöka det med barnen nästa gång vi åker dit...tror jag minsann!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Japp

    jag har varit på många äventyrsbad i landet, från Malmö i söder till Boden i norr, Boden har det bästa, Borlänge nästbästa. ;-)

    Vattenrutchbanan är bäst här, man åker i ringar eller utan, C åker utan nåt, försöker smita från mig, DET gillar han. :-D

    -fast det bästa jag varit på överhuvudtaget är på Cypern.. Waterworld. DET var grejer det.. Men dit tog jag inte med C, bara storasyskonen, så fick jag också åka lite, men inte i de värsta.. *feg*
  6. 3
    Japp jag har varit på många äventyrsbad i landet, från Malmö i söder till Boden i norr, Boden har det bästa, Borlänge nästbästa. ;-)

    Vattenrutchbanan är bäst här, man åker i ringar eller utan, C åker utan nåt, försöker smita från mig, DET gillar han. :-D

    -fast det bästa jag varit på överhuvudtaget är på Cypern.. Waterworld. DET var grejer det.. Men dit tog jag inte med C, bara storasyskonen, så fick jag också åka lite, men inte i de värsta.. *feg*
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Vi var

    ju där i fredags och det var helt ok. Linnea ville också bara åka i rutschkanan hela tiden. Tyvärr så blev hon sjuk senare på natten, hon fick halsfluss och kunde inte ens svälja vatten. Det blev akuten, en sänka på 106 och prov visade att det var streptockocker.

    Hoppas att ni får en bra dag på badet.

    Ha det bra
  8. 4
    Vi var ju där i fredags och det var helt ok. Linnea ville också bara åka i rutschkanan hela tiden. Tyvärr så blev hon sjuk senare på natten, hon fick halsfluss och kunde inte ens svälja vatten. Det blev akuten, en sänka på 106 och prov visade att det var streptockocker.

    Hoppas att ni får en bra dag på badet.

    Ha det bra
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5

    Förresten

    Hur hade Chrisse det på discot?
  10. 5
    Förresten Hur hade Chrisse det på discot?
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6

    Har jag inte sagt det?

    Det var dans, limbo (gissa vem som var bland de bästa. hehehe) popcorn, liiite godis (han är ingen godisråtta, min son) massor emd bus och dessutom hjälpte han DJ:n att välja musik, att spela.. ;-)

    Kort sagt; han hade jättekul! Det blir fler gånger, helt klart. :-D

    Skolkamraterna (i åk 2/3) sa i dag att _alla_ pratar om C, att han var duktig på att dansa. ;-)


  12. 6
    Har jag inte sagt det? Det var dans, limbo (gissa vem som var bland de bästa. hehehe) popcorn, liiite godis (han är ingen godisråtta, min son) massor emd bus och dessutom hjälpte han DJ:n att välja musik, att spela.. ;-)

    Kort sagt; han hade jättekul! Det blir fler gånger, helt klart. :-D

    Skolkamraterna (i åk 2/3) sa i dag att _alla_ pratar om C, att han var duktig på att dansa. ;-)


  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Nu kommer det vara

    färre än när ni var där, FUB Blg som hyr stället. :-) Så vi slipper nog stå i kö hela tiden.

    Trist hon skulle bli sjuk.. C har just varit sjuk, han fick väldig astma i förrgår, slutade nästan andas, var som att återuppleva när Mikkis slutade andas en gång.. INTE roligt. Men han är cool, min son, han höll sig lugn, tack och lov.
    Hittade till slut reservnebunetten ute i husvagnen, då blev det lättare att andas som tur var.
  14. 7
    Nu kommer det vara färre än när ni var där, FUB Blg som hyr stället. :-) Så vi slipper nog stå i kö hela tiden.

    Trist hon skulle bli sjuk.. C har just varit sjuk, han fick väldig astma i förrgår, slutade nästan andas, var som att återuppleva när Mikkis slutade andas en gång.. INTE roligt. Men han är cool, min son, han höll sig lugn, tack och lov.
    Hittade till slut reservnebunetten ute i husvagnen, då blev det lättare att andas som tur var.
  15. Medlem sedan
    Dec 2004
    #8

    Antecknat!

    =) *imt*
  16. 8
    Antecknat! =) *imt*
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9

    BRA!

    man kan lita på dig, hör jag det ;-)
  18. 9
    BRA! man kan lita på dig, hör jag det ;-)

Liknande trådar

  1. Sprengja-om äventyrsbad.
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 16:46
  2. Apropå äventyrsbad så
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 14:54
  3. Bra äventyrsbad
    By Anne m 2 in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 21:50
  4. Bad i äventyrsbad
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 13:54
  5. Äventyrsbad för småknattar i Sthlm?
    By LaMolntuss in forum Fritidsaktiviteter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 08:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar