Vinnare av Världens sämsta mamma idag
_03 Sommarbarn
  1. Nilla med Elias-03 och skrutt bf 7/2
    #1

    Vinnare av Världens sämsta mamma idag

    I dag tror jag att jag vunnit utmärkelsen som världens sämsta mamma. Det känns så i alla fall.
    Skulle hämta sonen, 2 år, på dagis. Efter lite prat med personalen skulle vi gå. Sonen protesterar och lägger sig på marken. HAn får ligga en stund och sen går jag fram till honom för att lyfta upp honom. Då hör jag hur han börjar gråta för att han har ont och han säger oxå \"ont, ont\". Tittar och märker att han blöder på fingret. Jag har klivit på hans hand med skorna på. HAn snyftar sen 20 minuter innan vi ens kan ta oss ut från dagis. Och jag känner mig såååå hemsk. VArför såg jag mig inte för? Usch, vad jag mår uselt nu.

    Behövde få det ur mig bara. Ifortsättningen ska jag se upp bättre. Det är väl det enda positiva med det hela, att jag lär mig vara mer uppmärksam i fortsättningen.
  2. 1
    Vinnare av Världens sämsta mamma idag I dag tror jag att jag vunnit utmärkelsen som världens sämsta mamma. Det känns så i alla fall.
    Skulle hämta sonen, 2 år, på dagis. Efter lite prat med personalen skulle vi gå. Sonen protesterar och lägger sig på marken. HAn får ligga en stund och sen går jag fram till honom för att lyfta upp honom. Då hör jag hur han börjar gråta för att han har ont och han säger oxå \"ont, ont\". Tittar och märker att han blöder på fingret. Jag har klivit på hans hand med skorna på. HAn snyftar sen 20 minuter innan vi ens kan ta oss ut från dagis. Och jag känner mig såååå hemsk. VArför såg jag mig inte för? Usch, vad jag mår uselt nu.

    Behövde få det ur mig bara. Ifortsättningen ska jag se upp bättre. Det är väl det enda positiva med det hela, att jag lär mig vara mer uppmärksam i fortsättningen.
  3. Carro m fyra barn
    #2

    Nehej du!

    \"Hemsk\" hade du väl varit om du inte brytt dig om att du _råkat_ göra honom illa. Sånt har väl hänt oss alla nångång, olyckor sker så lätt. Vem känner nåt under en tjock skosula. Hans finger är säkert bra igen, de är så mjuka i den åldern. *kram*
  4. 2
    Nehej du! \"Hemsk\" hade du väl varit om du inte brytt dig om att du _råkat_ göra honom illa. Sånt har väl hänt oss alla nångång, olyckor sker så lätt. Vem känner nåt under en tjock skosula. Hans finger är säkert bra igen, de är så mjuka i den åldern. *kram*
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Nej då!

    Å, sånt är så lätt hänt, inte är du världens sämsta mamma för det! Men jag förstår precis hur du känner dig... Jag råkade peta äldste sonen i ögat en gång, så vi fick åka till jourvårdcentralen och allting för att han hade ont. Det var ju inte särskilt roligt, både för att jag tyckte så synd om sonen och för att jag kände mig så otroligt dum. Så en kram kommer här!
  6. 3
    Nej då! Å, sånt är så lätt hänt, inte är du världens sämsta mamma för det! Men jag förstår precis hur du känner dig... Jag råkade peta äldste sonen i ögat en gång, så vi fick åka till jourvårdcentralen och allting för att han hade ont. Det var ju inte särskilt roligt, både för att jag tyckte så synd om sonen och för att jag kände mig så otroligt dum. Så en kram kommer här!

Liknande trådar

  1. Jag är världens sämsta mamma!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 14:02
  2. Världens sämsta mamma idag
    By StintanLinnea in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 20:50
  3. Jag är världens sämsta mamma......
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 06:02
  4. Världens sämsta mamma...
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 10:08
  5. Idag är jag världens sämsta mamma
    By Notte m tjejer in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar